Rainbow Six : Siege - Patche i nowości
Moderator: Sztab
-
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1782
- Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
- Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google
Rainbow Six : Siege - Patche i nowości
Z jitra update ok. 18
https://rainbow6.ubisoft.com/siege/pl-P ... ments.aspx
TL;DR;
Glaz ma termo, widać przez dym i gaz od Smoke'a.
Twitch dostaje elitarny ciuch.
CTE ze kilka tygodni, więcej info wkrótce.
Doc leczy więcej - 120 do 140
Buck więcej szotów ze swojej pompki - 1 mag więcej
CELOWNIKI RED DOT, KOLIMATOROWY ORAZ HOLOGRAFICZNY ZOSTAJĄ ZMNIEJSZONE - ejmen.
Snajperka od Glaza jest znerfiona - nie ma prowadzenia ognia ciągłego szybko klikając.
Echo - zwiększone obrażenia na średni dystans.
Spadek obrażeń luisona caveiry został poprawiony.
Zmiana balansu odrzutu c7e jackala. :(
para-308 capitao – poprawa odrzutu.
exploit z zerową wartością mmr w trybie rankingowym
i inne bugi
Ja zdecydowanie najbardziej jaram się Glazem, jak widać na filmie poniżej widzi termo w dymie, cudownie 8-)
http://static2.cdn.ubi.com/emea/gamesit ... s/Glaz.mp4
https://rainbow6.ubisoft.com/siege/pl-P ... ments.aspx
TL;DR;
Glaz ma termo, widać przez dym i gaz od Smoke'a.
Twitch dostaje elitarny ciuch.
CTE ze kilka tygodni, więcej info wkrótce.
Doc leczy więcej - 120 do 140
Buck więcej szotów ze swojej pompki - 1 mag więcej
CELOWNIKI RED DOT, KOLIMATOROWY ORAZ HOLOGRAFICZNY ZOSTAJĄ ZMNIEJSZONE - ejmen.
Snajperka od Glaza jest znerfiona - nie ma prowadzenia ognia ciągłego szybko klikając.
Echo - zwiększone obrażenia na średni dystans.
Spadek obrażeń luisona caveiry został poprawiony.
Zmiana balansu odrzutu c7e jackala. :(
para-308 capitao – poprawa odrzutu.
exploit z zerową wartością mmr w trybie rankingowym
i inne bugi
Ja zdecydowanie najbardziej jaram się Glazem, jak widać na filmie poniżej widzi termo w dymie, cudownie 8-)
http://static2.cdn.ubi.com/emea/gamesit ... s/Glaz.mp4
-
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1782
- Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
- Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google
Re: Patche i nowości
Bug - 100% użycia CPU. Jak macie problem z podskokami to zapraszam do reportowania:
https://www.reddit.com/r/Rainbow6/comme ... on_needed/
Wygląda na to, że każdy intel z haswellem jest problematyczny. Meine 4570k niestety też.
Jak macie czasem uczucie jakby myszka była w błocie to najprawdopodobniej właśnie macie 100% wykorzystania CPU.
https://www.reddit.com/r/Rainbow6/comme ... on_needed/
Wygląda na to, że każdy intel z haswellem jest problematyczny. Meine 4570k niestety też.
Jak macie czasem uczucie jakby myszka była w błocie to najprawdopodobniej właśnie macie 100% wykorzystania CPU.
-
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1782
- Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
- Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google
Re: Patche i nowości
Nowe operatory przesunięte, YEAR 2 SEASON 2: OPERATION HEALTH
Trochę lipa, ze przesuniety PL Operator na ostatni sezon :/
EN: https://rainbow6.ubisoft.com/siege/en-U ... ion-health
PL: https://rainbow6.ubisoft.com/siege/pl-P ... 0-76770-32
Trochę lipa, ze przesuniety PL Operator na ostatni sezon :/
EN: https://rainbow6.ubisoft.com/siege/en-U ... ion-health
PL: https://rainbow6.ubisoft.com/siege/pl-P ... 0-76770-32
Re: Patche i nowości
Jedyne co fajne to że matchmaking coś poprawią. Reszta to pierdoły.
-
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1782
- Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
- Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google
Re: Patche i nowości
Nie będzie Polskiego sezonu ani Polskiej mapy :(
Re: Patche i nowości
A chuj z tym... Dlaczego niby miałby być polski sezon ? Tu się nic nie dzieje. Już lepsza np. Syria czy inne Izraele i reszta żydowskiego gówna.
Re: Patche i nowości
Będzie sezon u fr1mana na chacie, z gównami zamiast min. I nie trzeba będzie dziur wybijać w ścianach.
Call me GypsyMalaga. Prepare your anus for boarding.
snufkin90 pisze:spoq.... Ty jesteś jak japońskie pornole...
Re: Patche i nowości
sp0q pisze:Będzie sezon u fr1mana na chacie, z gównami zamiast min. I nie trzeba będzie dziur wybijać w ścianach.
-
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1782
- Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
- Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google
Re: Patche i nowości
https://www.pcgamesn.com/rainbow-six-si ... er-marquis
3kk naraz, o kurwa.
Nie bedzie nerfa glaza przez 3 mce, hura
A szybsze serwery do jeden wielki PRowy BS:
https://www.reddit.com/r/Rainbow6/comme ... on_health/
AR: One thing is that when we started season one of year two, which was Velvet Shell, we had amazing results in terms of our player base. We went above three million players across the different platforms on a single day. Let’s be honest, we went through some connectivity issues and matchmaking issues because of the load. It took almost ten days to come back to a normal situation, so we were looking down the road and thinking that if this [growth] continues - and that’s the focus - we need to have a game that can scale and be sustainable for many more players and over a longer time period. Operation Health is really that big moment where we put in a lot of effort for the future of the game and invest in a big way.
3kk naraz, o kurwa.
Balancing will come after Operation Health. We are focussing only on [game] health for the entire three months; the metagame will stay the same.
Nie bedzie nerfa glaza przez 3 mce, hura
A szybsze serwery do jeden wielki PRowy BS:
https://www.reddit.com/r/Rainbow6/comme ... on_health/
I tried to get a thread going but it got auto removed to keep the threads down so ill just post it here as i noticed exactly the same thing.
After being slightly disappointed, but comming to the realization that "Operation health" is much needed and good for the game i got excited about the new technology that there were said to bring. Following the publication of the article from Pcgamesn: https://www.pcgamesn.com/rainbow-six-si ... er-marquis I took notice to the small part where they were talking about the new tech and faster servers. Originaly the game ran on 30 tick servers, and it was horrible to say the least. A while after that, they supposedly bumped it up to 60 instead, Source: http://forums.ubi.com/showthread.php/13 ... Update-1-1 However, the PcgamerN article clearly states from Xavier that they run at 50 atm, and will up it to 60. The problem im having with this is not so much that they didnt give us the correct information to start with as 50-60 is quite close in compairison. But that they are now making a fuzz about "faster servers" when the difference will be minimal. We need better than that to "solve" the issues that come with it, or slow down the gameplay.
-
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1782
- Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
- Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google
Re: Patche i nowości
FAQ Operation Health, fajne podsumowanie:
https://www.reddit.com/r/Rainbow6/comme ... y_ubisoft/
EPI, community manager o TR:
"As announced, back in January 2016 we upgraded from 30 to 60 ticks per second on the current generation of servers. While this improved hit registration, this upgrade also led to inconsistent results; it collided with a low level system clock that runs at 10ms intervals which introduced more variance in the tick rate. The average would still be 60 ticks per second, but some ticks would go much higher or lower. The fluctuation in the tick rate is the result of the game clock running at 16.66ms, and the system clock running at 10ms. This led to some rare instances of shots not registering properly on the fluctuating ticks. After several tests from January to March 2016, we moved from 60 to 50 ticks per second. This translates into a more stable tick rate, leading to a better overall experience (much smaller variance in tick rate). Now, entering Year 2, part of what we are investing in is upgrading to a newer and more powerful generation of servers. The main objective is to get higher stability and consistency, thus lowering the variance even more, while running at 60 ticks per second. We apologize for not updating you on the 50 tick rate change at the time. We will do our best to be more transparent moving forward. We will run a panel on Health Operation on May 20th, and will try to answer all your questions. This panel will be hosted on the official Rainbow Six Siege Twitch channel." Source
https://www.reddit.com/r/Rainbow6/comme ... y_ubisoft/
EPI, community manager o TR:
"As announced, back in January 2016 we upgraded from 30 to 60 ticks per second on the current generation of servers. While this improved hit registration, this upgrade also led to inconsistent results; it collided with a low level system clock that runs at 10ms intervals which introduced more variance in the tick rate. The average would still be 60 ticks per second, but some ticks would go much higher or lower. The fluctuation in the tick rate is the result of the game clock running at 16.66ms, and the system clock running at 10ms. This led to some rare instances of shots not registering properly on the fluctuating ticks. After several tests from January to March 2016, we moved from 60 to 50 ticks per second. This translates into a more stable tick rate, leading to a better overall experience (much smaller variance in tick rate). Now, entering Year 2, part of what we are investing in is upgrading to a newer and more powerful generation of servers. The main objective is to get higher stability and consistency, thus lowering the variance even more, while running at 60 ticks per second. We apologize for not updating you on the 50 tick rate change at the time. We will do our best to be more transparent moving forward. We will run a panel on Health Operation on May 20th, and will try to answer all your questions. This panel will be hosted on the official Rainbow Six Siege Twitch channel." Source
-
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1782
- Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
- Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google
Re: Patche i nowości
W trailer operacji health mogli wjebać bug Hibany przez który było chyba 30 rehostów gier w pro lidze ;p
[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=rhJscsn4GWs[/bbvideo]
a tak wygląda bagieta z tego tygodnia:
[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=rhJscsn4GWs[/bbvideo]
a tak wygląda bagieta z tego tygodnia:
-
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1782
- Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
- Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google
Re: Patche i nowości
Nowa faza TTSu, sciagne z ciekawosci.
https://www.reddit.com/r/Rainbow6TTS/co ... ainbow6TTS
With this new TTS phase, we have enabled access to all players that own Rainbow Six Siege on PC. This will include both Steam and Uplay PC versions. For help on how to participate in the TTS as a Steam owner, click here.
The TTS will be available starting on Wednesday, May 17th, at 1:00pm EDT. The TTS will be accessible until Friday, May 19th, at 4:00pm EDT.
Our focus is on One Step Matchmaking
One Step Matchmaking introduces many new menu and online flows that we would gladly have you try to break to make sure we are solid at launch. One feature that One Step Matchmaking will allow us to implement is Interactive Matchmaking. This will test the process of changing loadouts while matchmaking a game. Please let us know what you think!
Known Issues
Pressing the first Situation will return the player in main menu hub.
The "Matchmaking Preferences" submenu is present in the menus.
Achievements pop up on TTS build.
The operators are not unlocked on TTS (We are trying to see if this can be fixed Server side before the opening tomorrow).
Players will receive 30 minutes penalty in Ranked and 15 minutes in Casual after they kill 2 teammates as first offense.
After performing a JIP the support mode replication is broken for the respective player. The spectated player has no gadgets in its hands.
Activating a Thermite Charge on a reinforced garage door will only destroy the reinforcement.
https://www.reddit.com/r/Rainbow6TTS/co ... ainbow6TTS
With this new TTS phase, we have enabled access to all players that own Rainbow Six Siege on PC. This will include both Steam and Uplay PC versions. For help on how to participate in the TTS as a Steam owner, click here.
The TTS will be available starting on Wednesday, May 17th, at 1:00pm EDT. The TTS will be accessible until Friday, May 19th, at 4:00pm EDT.
Our focus is on One Step Matchmaking
One Step Matchmaking introduces many new menu and online flows that we would gladly have you try to break to make sure we are solid at launch. One feature that One Step Matchmaking will allow us to implement is Interactive Matchmaking. This will test the process of changing loadouts while matchmaking a game. Please let us know what you think!
Known Issues
Pressing the first Situation will return the player in main menu hub.
The "Matchmaking Preferences" submenu is present in the menus.
Achievements pop up on TTS build.
The operators are not unlocked on TTS (We are trying to see if this can be fixed Server side before the opening tomorrow).
Players will receive 30 minutes penalty in Ranked and 15 minutes in Casual after they kill 2 teammates as first offense.
After performing a JIP the support mode replication is broken for the respective player. The spectated player has no gadgets in its hands.
Activating a Thermite Charge on a reinforced garage door will only destroy the reinforcement.
Re: Patche i nowości
Teoretycznie tak. Zbytnio nawet przy samym oknie nie trza stać.
-
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1782
- Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
- Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google
Re: Patche i nowości
Miałem wrażenie, że jest inaczej ale na Chalet było tak samo, więc zapytałem gości którzy grali czy zauważyli zmiany w oświetleniu - powiedzieli, że nie i założyłem że mam Placebo.
Poza tym gościu nie rozjebał całego okna, z dziurkami się tak czasami działo już wcześniej - stoi pod dobrym kątem i w dobrej odległości.
Potestuje dzisiaj trochę więcej i dam znać.
Poza tym gościu nie rozjebał całego okna, z dziurkami się tak czasami działo już wcześniej - stoi pod dobrym kątem i w dobrej odległości.
Potestuje dzisiaj trochę więcej i dam znać.
Re: Patche i nowości
Wczorajszy panel dotyczący operacji Health i wysyp tematów na reddicie dotyczący tego przybliża nam otóż to że:
- 24 maja następuje reset rang i zapowiedź lub wgranie patcha 2.1.x
- Glaz dostaje nerfa obrażeń zadawanych ze snajperki oraz zwiększenie recoila ( 1-2 shots to 2-3 shots for kill)
- Wesoła Asia dostaje flashbanga
-Termit traci smoke grenades a zyskują je Fuze i Jackal
- Patch 2.2.x przyniesie nam Alpha Packi (Coś jak battlepack z BFa)
- W dalszej fazie Operacji Health nastąpi koniec łączenia się peer to peer czyli NAT i wariacje z nim związane idą do lamusa.
A poza tym wiele innych rzeczy z TTSa i nie tylko plus ta super uper duper grafika z ich panelu.
Ikonka Atakującego operatora z Chińskich sił:
- 24 maja następuje reset rang i zapowiedź lub wgranie patcha 2.1.x
- Glaz dostaje nerfa obrażeń zadawanych ze snajperki oraz zwiększenie recoila ( 1-2 shots to 2-3 shots for kill)
- Wesoła Asia dostaje flashbanga
-Termit traci smoke grenades a zyskują je Fuze i Jackal
- Patch 2.2.x przyniesie nam Alpha Packi (Coś jak battlepack z BFa)
- W dalszej fazie Operacji Health nastąpi koniec łączenia się peer to peer czyli NAT i wariacje z nim związane idą do lamusa.
A poza tym wiele innych rzeczy z TTSa i nie tylko plus ta super uper duper grafika z ich panelu.
Ikonka Atakującego operatora z Chińskich sił:
Re: Patche i nowości
Chemo pisze:- Glaz dostaje nerfa obrażeń zadawanych ze snajperki oraz zwiększenie recoila ( 1-2 shots to 2-3 shots for kill)
Amen! I tak jest to nadal pizdą. Powinni wprowadzić operatora, który będzie dla Glaza kontrą.
Re: Patche i nowości
Moim zdaniem powinni zrobic cos na zasadzie zaklucen jego nokto poprzez jakis granat powiedzmy dymny
Re: Patche i nowości
Ogólnie rzecz biorąc nie powinien tak widzieć przez dym. Sytuacja z Bf'a 4 z FLIR i IRNV + dym - chyba każdy pamięta się działo.
Re: Patche i nowości
Sęk w tym że glazik ma termowizje więc przez dym jak najbardziej może widzieć. Inna kwestia jakby się czepiać to powinien widzieć ślady twoich stóp i wszystkiego czego dotkniesz przez dłuższy okres czasu nagrzewając to. Mi osobiście glaz nie przeszkadza bo jest słaby i łatwo go zabić. Chociaż rozumiem że goście co nim grali kiedyś narzekali że ciężko zabić to dali mu termo. Nie mniej jednak granat EMP działa na jego termowizję i mute tak btw.
-
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1782
- Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
- Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google
Re: Patche i nowości
Strona OP Health jest online: https://rainbow6.ubisoft.com/siege/pl-P ... es/health/
Dodali sekcję "Known Issues".
Priority List:
https://rainbow6.ubisoft.com/siege/en-C ... ority-list
Tomorrow's patch will not include any changes. It is for the rank reset and the in-game background changes. 2.2.1 is just around the corner, and will be the first major patch of Operation Health.
Czyli jutrzejszy pecz nic nie peczuje. Resetuje rangi i zmienia tło...
[Edit] BTW:
Jednak Azurek Chemo...
Dodali sekcję "Known Issues".
Priority List:
https://rainbow6.ubisoft.com/siege/en-C ... ority-list
Tomorrow's patch will not include any changes. It is for the rank reset and the in-game background changes. 2.2.1 is just around the corner, and will be the first major patch of Operation Health.
Czyli jutrzejszy pecz nic nie peczuje. Resetuje rangi i zmienia tło...
[Edit] BTW:
We do not have a date for that yet. We are working with our partners at Microsoft to get them online. Just be aware that they will require testing, adjustments, etc, prior to being deployed globally.
Jednak Azurek Chemo...
Re: Patche i nowości
Może być tak że Azure na Xboxa i PS a na PCety inne maszyny. Tego nie wiemy jak oni to rozgryzą do końca. I tak będzie chujowo. XD
-
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1782
- Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
- Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google
Re: Patche i nowości
Leak: