Strona 1 z 2

Project CARS

: 22 cze 2015, 9:16
autor: sp0q
Ktoś ciśnie w to?

Na dniach będę miał pada i planuję sobie sprawić ten tytuł (a później również Assetto Corsa). Spirsu też pewnie się zarazi bo to jego działka bądź co bądź : )

Możemy sobie urządzić forumowy Leader Board, multiplayer też w tym działa z tego co wiem więc w ogóle można głupieć do woli.

Wczoraj wykręciłem 8:32 na Nurburgring Full Course w Mercu 190 (na klawiaturze) :D Z tego co widziałem w potężniejszych maszynach ludzie schodzą poniżej 7 minut nawet : P

[bbvideo=560,315]https://youtu.be/aAy7HL4LH7o[/bbvideo]

Re: Project CARS

: 22 cze 2015, 10:24
autor: fr1maN666
Miałem, grałem, po 5 godzinach mi się znudziło. Grafa fajna, ale giera mnie nie porwała.

Re: Project CARS

: 22 cze 2015, 14:18
autor: sp0q
No jak kogoś nie bawi kręcenie czasów samo w sobie to pewnie łatwo się znudzić taką grą : ) Bardzo fajna 50-minutowa recenzja:

[bbvideo=560,315]https://youtu.be/K4utb2ccuRg[/bbvideo]

Re: Project CARS

: 23 cze 2015, 9:15
autor: sp0q

Re: Project CARS

: 25 cze 2015, 12:14
autor: Spirsu
Dzisiaj pierdziele bfa :p gram w carsy

Re: Project CARS

: 25 cze 2015, 12:50
autor: sp0q
Otóż to! :D Następny event w karierze mam w Pagani Huayra i trochę się jej boję ; )

Ale mogę olać i możemy pojeździć na umówionych setupach. Chętnie trochę potrenuję bo chciałbym zacząć wyłączać asysty powoli. Mam też nowe ustawienia dla pada do sprawdzenia.

Swoją drogą mógłbyś się szarpnąć i kupić to byśmy się pościgali w multi. Na alledrogo za 117zł wyrwałem.

Re: Project CARS

: 25 cze 2015, 15:19
autor: Kuchorz
Tak wyglądał Project CARS kiedy ja w to grałem...:P

[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=dsZoD6cupog[/bbvideo]
Dostrzegam pewne ulepszenia :)

Re: Project CARS

: 25 cze 2015, 15:28
autor: sp0q
Nieznaczne. Wg mnie nie ma sensu męczyć sprzętu, powinniśmy wrócić do klasyka.

Re: Project CARS

: 25 cze 2015, 19:17
autor: Spirsu
Narazie na lagunie 1:35,215 najlepiej mi się udało :)

Re: Project CARS

: 25 cze 2015, 19:34
autor: sp0q
Wydaje mi się, że tam dużo traci się często na tej sławnej spadającej S-ce - bardzo wcześnie można przygazować, ale nie widzi się toru z kokpitu : P

Re: Project CARS

: 25 cze 2015, 20:59
autor: sp0q
Zrobiłem próbę - wyłączyłem wszystkie asysty (ABS, TCS i Stability Control), zostawiłem sobie tylko linię żeby mieć jakiś punkt zaczepienia i bujnąłem Clio na Nurburgringu w pięknej słonecznej pogodzie. Ja jebie :D dopóki opony nie złapały trochę temperatury każda ściana moja :D potem już da się jako tako jeździć, ale nie ma więcej takiego szaleństwa na pełnym gazie jak przy włączonych wspomagaczach :D Możemy się dziś spróbować.

Re: Project CARS

: 26 cze 2015, 8:55
autor: sp0q
Fajna strona z setupami do aut. Ma całkiem przyjemny UI i ma szansę się rozkręcić:

http://projectcarssetups.eu/

Wątek na oficjalnym forum:

http://forum.projectcarsgame.com/showth ... our-setups

Re: Project CARS

: 26 cze 2015, 10:26
autor: raiser
A jak z driftem ? Sa setupy i czy jest sam w sobie zaimpletowany

Re: Project CARS

: 26 cze 2015, 11:40
autor: sp0q
Gra ma tak rozbudowaną symulację, że w zasadzie wszystko jest w niej zaimplementowane : P tylko trzeba wiedzieć jak ustawić auto. No i pewnie na padzie ciężko będzie precyzyjnie kontrować, ale można próbować : )

Jako takich zawodów nie ma - robisz tylko dla siebie.

[bbvideo=560,315]https://youtu.be/dLRvJ4PJLnk[/bbvideo]

Re: Project CARS

: 18 lis 2015, 12:21
autor: sp0q
Na muve.pl dziś za 75zł : )

Re: Project CARS

: 23 gru 2015, 10:52
autor: sp0q
Na Steam za 20 euro : )

Re: Project CARS

: 28 sty 2016, 13:02
autor: sp0q
Za 48zł dziś na muve.pl : )

Re: Project CARS

: 05 mar 2016, 14:49
autor: raiser
zb0q a masz jakies tipy co do ustawień pada ? bo jak kiedyś tam testowałem pirata to zanim skręciłem na analogu to wypadałem z toru przy najmniejszych prędkościach. Zastanawiam się czy jest sens rzucać się na tą wersje goty ( nie znam jeszcze ceny) Dodam że mało będę w to grać z uwagi na pada

Re: Project CARS

: 05 mar 2016, 15:00
autor: sp0q
raiser pisze:zb0q a masz jakies tipy co do ustawień pada ? bo jak kiedyś tam testowałem pirata to zanim skręciłem na analogu to wypadałem z toru przy najmniejszych prędkościach. Zastanawiam się czy jest sens rzucać się na tą wersje goty ( nie znam jeszcze ceny) Dodam że mało będę w to grać z uwagi na pada

Ja chyba korzystałem z tych ustawień:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =353272300

Być może robiłem jakieś drobne modyfikacje potem, ale to jako podstawa wystarczy. Defaultowe ustawienia są tragiczne więc trzeba je koniecznie zmienić zanim weźmie się za grę. Filmy, które wrzucałem na forum były jeżdżone na padzie więc jest to zupełnie możliwe, choć trudniej zachować płynność. Nie próbowałem nigdy jeździć na kierownicy bo nie mam do żadnej dostępu.

Co do GOTY - jeśli w międzyczasie ponownie będzie podstawka za jakieś marne 50zł to brałbym ją. Za wersję complete zawołają raczej na nowo ~120zł, a jeśli masz ochotę pograć tylko czasem to szkoda pieniędzy. Szczególnie, że niedługo będzie druga część.

Re: Project CARS

: 14 kwie 2016, 15:08
autor: sp0q
Muve opycha za 40zł w ramach wiosnobrania : )

Re: Project CARS

: 14 kwie 2016, 15:27
autor: Jarzombek
Jak będzie za pinć złoty to biere

Re: Project CARS

: 14 kwie 2016, 17:31
autor: sp0q
Za pinć to mogę Ci dać do buzi.

Re: Project CARS

: 14 maja 2016, 7:42
autor: Figimli
niebawem dolacze do gry jak naucze sie jezdzic

Re: Project CARS

: 14 maja 2016, 11:25
autor: versedii
Tam się da w ogóle jeździć? Ja nie wiem ale tor dla mnie to jakaś masakra...próbowałem coś pojeździć i za każdym razem kończy się to hamowaniem w dupę współuczestników toru przed każdym zakrętem - jakoś nie umiem wyczuć prędkości.

Pozostanę przy DR, zapraszam :P Tam jak nie wyhamujesz to lądujesz na drzewach :?

Re: Project CARS

: 14 maja 2016, 12:00
autor: fr1maN666
Bez pada albo kierownicy to se możesz pojeździć na ręcznym w pokoju przed kompem.