No dobra, to tak z grubsza:
Modyfikator first shot recoil zmienił się z 0,67 na 0,8 czyli ma mniejszy pozytywny wpływ (w mniejszym stopniu redukuje kopanie pierwszego strzału). Jednocześnie znacząco zmniejsza spread decrease z 1 na 0,66; czyli wcześniej nie miał wpływu na tę cechę broni, podczas gdy w tej chwili nagromadzony rozrzut będzie wolniej ulegał redukcji - konieczne będą dłuższe przerwy między strzałami by wyzerować rozrzut. A należy zauważyć, że na doskonałej większości broni spread decrease podstawowo dostał nerfa.
Jedyna zmiana to podobnie jak w przypadku chwytu pochylonego zmiana modyfikatora spread decrease z 1 na 0,66.
On również dostał taki sam nerf spread decrease. Do tego zmniejsza w tej chwili maksymalny spread do 0,83 bazowej wartości (zamiast poprzedniej 0,66). Za to dostał drobny buff do spread increase, który został zmniejszony z 0,85 na 0,8.
Buff w postaci usunięcia wpływu na maksymalny spread broni (z 1,125 na 1).
Jak wyżej (z 1,3 na 1).
Idiotyczny i kompletnie niepotrzebny nerf zmniejszający spread decrease z 1 na 0,83 wyjściowej wartości. Przy obecnym rebalansie bronie jest to kretyńsko niepożądana własność.
Buff w postaci zmniejszonego minimalnego spread (0,75 na 0,67).
Full choke/modified choke:
Buff po całości - zniesione zostały negatywne modyfikatory do odrzutu i minimalnego rozrzutu.
Jeśli chodzi o bronie natomiast to nastąpił ogólny nerf do spread decrease. Oznacza to, że rozrzut nagromadzony w wyniku strzelania będzie uspokajał się dłużej niż dotychczas. Miało to na celu wyrównanie broni o niższym RoF (ponieważ wolniej akumulują spread w stosunku do broni szybkostrzelnych).
LMG miały dostać po dupie by nie można było już nimi sprejować bez opamiętania z zamontowanym chwytem krótkim i wygląda na to, że weszło to na poprawkę bo poza ogólnym nerfem do spread decrease widzę, że bardzo został zwiększony ich max spread.
Shotguny wyglądają horrendalnie zielono na liście, ale wygląda na to, że jest to drobny buff do spread increase, a że wartości modyfikowanych jest sporo to robi wrażenie większe niż powinno.
Legenda dla mniejszych przypałów niż ja:
recoil - odrzut broni przy każdym strzale
first shot recoil mod - modyfikator odrzutu pierwszego strzału (pierwszy strzał serii mocniej kopie)
spread - rozrzut broni (stożek wyznaczający okrąg w ramach którego losowane są tory lotu wystrzeliwanych pocisków)
spread increase - zwiększenie rozrzutu z każdym strzałem (podstawa stożka zwiększa się)
spread decrease - zmniejszenie rozrzutu z czasem gdy broń nie strzela
min spread - początkowy rozrzut broni
max spread - maksymalny rozrzut jaki broń może osiągnąć
Jakby był gdzieś głupi błąd to proszę o poprawkę, czytałem ten changelog na szybko.