Strona 1 z 8

Nowości ze świata Battlefield 4

: 10 maja 2015, 13:17
autor: fr1maN666
A jednak da się!

[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=34N7hoemeiI[/bbvideo]

Re: Nowości ze świata Battlefield

: 11 maja 2015, 12:20
autor: fr1maN666
Ktoś ma pytanie do DICE to śmiało :

https://docs.google.com/forms/d/1Hm2c8P ... 4/viewform

I jeszcze o tickrate fixie :

https://www.youtube.com/watch?v=_U_7Ac8S6VA

Re: Nowości ze świata Battlefield

: 15 maja 2015, 9:29
autor: fr1maN666
Nowe bronie z CTE w pełnej krasie. To nie są fan-arty ani materiały koncepcyjne.

http://imgur.com/a/HlrqX

Re: Nowości ze świata Battlefield

: 15 maja 2015, 19:24
autor: sp0q

Re: Nowości ze świata Battlefield

: 16 maja 2015, 18:51
autor: fr1maN666
Zapowiada się ciekawy nowy tryb Squad Conquest

[bbvideo=853,480]https://www.youtube.com/watch?v=ue_F419PDcE[/bbvideo]

Re: Nowości ze świata Battlefield

: 17 maja 2015, 8:50
autor: UstroniokPL
Czy moze mi ktos wyjasnic o co w tym trybie bedzie chodzic wiem ze bedzie 5v5 ale o co w tym bedzie chodzic

Re: Nowości ze świata Battlefield

: 17 maja 2015, 10:39
autor: fr1maN666
5 vs/ 5 graczy, 3 flagi, neutralizacja i przejmowanie flagi będzie trwało bardzo długo, w momencie jak jedna drużyna przejmie wszystkie 3 flagi wygrywa i kończy mecz.

Re: Nowości ze świata Battlefield

: 17 maja 2015, 10:49
autor: wolcin
fr1maN666 pisze:5 vs/ 5 graczy, 3 flagi, neutralizacja i przejmowanie flagi będzie trwało bardzo długo, w momencie jak jedna drużyna przejmie wszystkie 3 flagi wygrywa i kończy mecz.


Przypomina to Obliteration , fajnie , fajnie na początku a potem nikt w to nie gra ...

Re: Nowości ze świata Battlefield

: 18 maja 2015, 23:17
autor: fr1maN666
Od dzisiaj do 25 maja Double Xp!

Wypowiedź słynnego jjju z Twitera odnośnie weapon blacklisting

https://twitter.com/_jjju_/status/600358456533483520

i kolejna porcja nowości z CTE

[bbvideo=853,480]https://www.youtube.com/watch?v=OPc-9FJ_PhA[/bbvideo]

Re: Nowości ze świata Battlefield

: 22 maja 2015, 19:44
autor: fr1maN666
W tym momencie na CTE trwają prace nad :

1. Skill based team balance - nie ma takiej możliwości żeby w jednym teamie było 10 gości z K/D 3.0 i 140 levelem, w drugim 10-ciu pierwszo-lewelowców.
2. Stinger & igła improvements - jako że helka szturmowa dostała już inny model latania, wkrótce jety też. Przeciwlotnicze bronie kierowane dostaną lekki tweak. Najprawdopodobniej zwiększona zostanie prędkość rakiety, ale jeszcze to nic pewnego.

I jeszcze w Spring patchu :

1. Shotguny - dodane więcej śrutów przy jednym strzale, ale znacznie zmniejszenie ich damage. Zmniejszony rozrzut, więc skończy się walenie z tego gówna na ślepo.

Wyłapane w komentach na Reddicie. Jak DICE wrzuci coś oficjalnie, dam znać.

Re: Nowości ze świata Battlefield

: 23 maja 2015, 19:37
autor: sp0q
26 maja update : )

Re: Nowości ze świata Battlefield

: 25 maja 2015, 13:01
autor: sp0q
btw. Proponuję zrobić sobie dziś screenshoty ustawień w BF4 jeśli ktoś ma jakieś szczególne. Co prawda nie kojarzę zmian na ekranie opcji, które mogą wejść w tym patchu, ale ostatnim razem się sporo zmieniło i wróciło wszystkim do defaultowych nastaw.

Re: Nowości ze świata Battlefield

: 25 maja 2015, 13:23
autor: fr1maN666
Czytałem wczoraj na reddicie, to samo masa ludzi radzi zrobić. :-)

Re: Nowości ze świata Battlefield

: 25 maja 2015, 13:35
autor: sp0q
Może jutro w końcu zrobię sobie przerwę od Wieśka i wpadnę na serwer potestować nowe bronie : ) ciekawe czy machnęli na nie jakieś assignmenty czy będą dostępne od razu. Wolałbym sobie porobić nowe unlocki.

Re: Nowości ze świata Battlefield

: 25 maja 2015, 14:17
autor: fr1maN666
Cały tydzień było 2x XP a Ciebie w ogóle nie było, bo grałeś w inną grę. Ja to rozumiem, ale DICE Ci nie wybaczy. :-p

Re: Nowości ze świata Battlefield

: 25 maja 2015, 14:22
autor: sp0q
No, bo tyle rzeczy mam do odblokowania za to XP jeszcze :D

Re: Nowości ze świata Battlefield

: 26 maja 2015, 11:17
autor: sp0q
http://forum.symthic.com/battlefield-4- ... hic-style/

Changelog dla spluw + staty nowych broni. Na razie nie rzucił mi się nigdzie w oczy changelog dla pozostałych zmian.

edit. Są tam też zmiany dotyczące dodatków na lufę. Ale szczerze mówiąc nie mam teraz siły ich interpretować : P poza tym, że flashhider dostał niepotrzebnie po dupie.

Re: Nowości ze świata Battlefield

: 26 maja 2015, 12:08
autor: Slo1kDz3mu
Właśnie chciałem przetestować, ciekaw jestem co jeszcze dostało po dupie.

Re: Nowości ze świata Battlefield

: 26 maja 2015, 19:47
autor: sp0q
No dobra, to tak z grubsza:

    Chwyt pochylony:

Modyfikator first shot recoil zmienił się z 0,67 na 0,8 czyli ma mniejszy pozytywny wpływ (w mniejszym stopniu redukuje kopanie pierwszego strzału). Jednocześnie znacząco zmniejsza spread decrease z 1 na 0,66; czyli wcześniej nie miał wpływu na tę cechę broni, podczas gdy w tej chwili nagromadzony rozrzut będzie wolniej ulegał redukcji - konieczne będą dłuższe przerwy między strzałami by wyzerować rozrzut. A należy zauważyć, że na doskonałej większości broni spread decrease podstawowo dostał nerfa.

    Chwyt ergo:

Jedyna zmiana to podobnie jak w przypadku chwytu pochylonego zmiana modyfikatora spread decrease z 1 na 0,66.

    Chwyt krótki:

On również dostał taki sam nerf spread decrease. Do tego zmniejsza w tej chwili maksymalny spread do 0,83 bazowej wartości (zamiast poprzedniej 0,66). Za to dostał drobny buff do spread increase, który został zmniejszony z 0,85 na 0,8.


    Muzzle brake:

Buff w postaci usunięcia wpływu na maksymalny spread broni (z 1,125 na 1).

    Compensator:

Jak wyżej (z 1,3 na 1).

    Flash hider:

Idiotyczny i kompletnie niepotrzebny nerf zmniejszający spread decrease z 1 na 0,83 wyjściowej wartości. Przy obecnym rebalansie bronie jest to kretyńsko niepożądana własność.

    Laser:

Buff w postaci zmniejszonego minimalnego spread (0,75 na 0,67).

    Full choke/modified choke:

Buff po całości - zniesione zostały negatywne modyfikatory do odrzutu i minimalnego rozrzutu.





Jeśli chodzi o bronie natomiast to nastąpił ogólny nerf do spread decrease. Oznacza to, że rozrzut nagromadzony w wyniku strzelania będzie uspokajał się dłużej niż dotychczas. Miało to na celu wyrównanie broni o niższym RoF (ponieważ wolniej akumulują spread w stosunku do broni szybkostrzelnych).
LMG miały dostać po dupie by nie można było już nimi sprejować bez opamiętania z zamontowanym chwytem krótkim i wygląda na to, że weszło to na poprawkę bo poza ogólnym nerfem do spread decrease widzę, że bardzo został zwiększony ich max spread.
Shotguny wyglądają horrendalnie zielono na liście, ale wygląda na to, że jest to drobny buff do spread increase, a że wartości modyfikowanych jest sporo to robi wrażenie większe niż powinno.


Legenda dla mniejszych przypałów niż ja:
recoil - odrzut broni przy każdym strzale
first shot recoil mod - modyfikator odrzutu pierwszego strzału (pierwszy strzał serii mocniej kopie)
spread - rozrzut broni (stożek wyznaczający okrąg w ramach którego losowane są tory lotu wystrzeliwanych pocisków)
spread increase - zwiększenie rozrzutu z każdym strzałem (podstawa stożka zwiększa się)
spread decrease - zmniejszenie rozrzutu z czasem gdy broń nie strzela
min spread - początkowy rozrzut broni
max spread - maksymalny rozrzut jaki broń może osiągnąć


Jakby był gdzieś głupi błąd to proszę o poprawkę, czytałem ten changelog na szybko.

Re: Nowości ze świata Battlefield

: 26 maja 2015, 23:28
autor: fr1maN666
Bardzo ładnie! Szacun że chciało Ci się pisać :-)

Re: Nowości ze świata Battlefield

: 27 maja 2015, 8:17
autor: sp0q
Przejrzę jeszcze dziś changelog z battleloga, ale tam też nie wpadło mi to w oko - z tego co pamiętam shotguny poza zmianami, które wypisałem, miały mieć także zmniejszone obrażenia per pellet, a jednocześnie zwiększoną ich liczbę + jakieś inne, ale nie śledziłem tematu. Jak wygrzebię konkrety to też napiszę.

Re: Nowości ze świata Battlefield

: 27 maja 2015, 9:45
autor: sp0q
Tu jest PDF z lepiej objaśnionymi niektórymi zmianami:

https://eaassets-a.akamaihd.net/dice-co ... 0DS%29.pdf

Passive spotting to jak się okazuje pojawianie się znacznika na minimapie gdy ktoś z naszego teamu jedynie patrzy na wroga (nie spotuje).

[spoil]Passive spotting changes
Passive spotting (automatic mini-map spotting based on someone in team just looking at an enemy) is now limited to 100m distance (down from 1.2 km prior). This makes active spotting much more important, and enables you to sneak past enemies if you can keep your distance.[/spoil]

Poprawili darcie mordy, więc nie wszystko będzie tak samo słyszane przez wrogów jak do tej pory.

[spoil]Random Callouts
Soldier callouts fall intothree different categories: Team, Self and Enemy. We re-evaluated automatic callouts (like “I need health”) to give players better control over what gets heard by the enemy and when. Therule of thumb is that lines that would nadvertently give away your position will not be heard by the enemy (excepting “grenade!” and “explosion close!”).Lines triggered by manual player action (for example, “get some ammo!”) will only be heard by the enemy if they are within vocal proximity and the line is not radio-ized.[/spoil]

Zmiany do nightvision:

[spoil]Updated IRNV & FLIR optics
Night vision optics have gotten a major overhaul. They now highlight players and vehicles regardless of what angle they are in relation to the sun, as well as in complete darkness. There are also a lot fewer false positives –anything glowing in night vision now is a player, vehicle, weapon or light.Countermeasures to night vision have also been improved. Lasers, flashlights and flares now blind night vision optics in a way not seen since the early days of BF3. IR smoke and thermal grenades also block night vision.The differences in the optic types have also been enhanced. IRNV has improved visibility, especially in low-light conditions and it now highlights targets at close ranges. Thermal optics feature extreme target acquisition at medium ranges but reducethe visibility of the world.We’ve re-vamped the view distance and visual look of both optics.[/spoil]

Oczywiście jeśli chodzi o DOKŁADNE zmiany w broniach DICE uznał, że ludzie nie zrozumieją, więc jebnęli tylko głupi obrazek z kolorkami, o który ludzie się teraz mogą sprzeczać. Także jak na symthicu wygrzebię pozostałe zmiany dla shotgunów - wkleję.

Re: Nowości ze świata Battlefield

: 27 maja 2015, 10:12
autor: fr1maN666
[offtopic]- Fixed the tactical light on the MTAR-21[/offtopic]

Nie korzystam z latarek, ale kiedyś na necie czytałem właśnie o tym. Przy ADS światło z latarki pokazywało się tak z metr od modelu. Przekomicznie to wyglądało :D

Tak czytam ten changelog i stwierdzam, że "this game is so bad broken" :-D

Re: Nowości ze świata Battlefield

: 27 maja 2015, 10:26
autor: sp0q
Generalnie wydaje mi się, że poszło dobrą stronę mimo wszystko. Chociaż przyzwyczaiłem się ostatnio do magdumpienia i będzie trzeba walczyć z nawykiem.

edit. Nie wiem, nie mogę nigdzie wygrzebać tych 'fizycznych' zmian w działaniu strzelb. No chu, trzeba będzie przetestować. Swoją drogą próbował ktoś nakurwiać w mur na poligonie żeby zobaczyć jak długo spread się redukuje?

edit2. Widzę, że na reddicie też jest awantura o kompletną fuszerkę jeśli chodzi o listę zmian jakie przeszły na release. A za chiny nie mogę znaleźć jakiejś kompletnej listy current cte vs release.

edit3. jeszcze wyczytałem, że na Attack Jet weszła poprawka usuwająca magiczne 313 - teraz jest ten nowy model (choć nie wiem jak dokładnie działa). Z jednej strony ludzie narzekają jak skurwysyn, ale z drugiej miałem wczoraj straszny problem ze złapaniem Willa na Golmudzie : )

Re: Nowości ze świata Battlefield

: 27 maja 2015, 14:09
autor: Slo1kDz3mu
Mam cichą nadzieję, że mi mojego ulubionego SR2 nie znerfili :P