Strona 4 z 8
					
				Re: Nowości ze świata Battlefield
				: 02 wrz 2015, 13:11
				autor: sp0q
				Slo1kDz3mu pisze:czyli kuźwa nic w temacie shotgunów...
Shotguny były zmieniane w głównym balansie broni wiosną i nic już nie będzie robione w tym temacie. 
Z tego co pamiętam jedyne co było w nich zmieniane to zwiększona ilość pocisków na strzał, z jednocześnie obniżonymi obrażeniami każdego z osobna, co miało poprawić powtarzalność ich wyników. 
Ciężko będzie wymyślić poprawkę, której sobie życzysz. A właściwie mam trudność ze stwierdzeniem jakiej zmiany byś oczekiwał - jeśli obniżą obrażenia tak, że niemożliwy będzie OHK przy perfekcyjnej celności to grupa broni zostanie zepchnięta całkowicie bo będzie bezużyteczna.
Natomiast w tej chwili jest użyteczna jedynie na bliski dystans, jedynie dla osób z dobrym refleksem. Pomijam w dyskusji automaty, bo wiesz, że mi również one nie odpowiadają.
 
			 
			
					
				Re: Nowości ze świata Battlefield
				: 02 wrz 2015, 20:25
				autor: fr1maN666
				[nfo]Decreased headshot multiplier for revolvers/slugs/D
esert Eagle from 2.35 to 2.13. This prevents 
pump action slugs from being able to one hit kill a
t infinite range and keeps Mare’s leg one hit kill 
headshot at ranges below 40m[/nfo]
Chuje :-(
			 
			
					
				Re: Nowości ze świata Battlefield
				: 02 wrz 2015, 21:16
				autor: wolcin
				[bbvideo=640,360]https://www.youtube.com/watch?v=aGP5IHAT3ho[/bbvideo]
			 
			
					
				Re: Nowości ze świata Battlefield
				: 03 wrz 2015, 8:16
				autor: sp0q
				fr1maN666 pisze:[nfo]Decreased headshot multiplier for revolvers/slugs/D
esert Eagle from 2.35 to 2.13. This prevents 
pump action slugs from being able to one hit kill a
t infinite range and keeps Mare’s leg one hit kill 
headshot at ranges below 40m[/nfo]
Chuje :-(
Będzie trochę trudniej robić dupszoty z magnuma. Ale po prawdzie zdarzało mi się walić fragi z połowy mapy więc zmiana jest pewnie usprawiedliwiona ; )
 
			 
			
					
				Re: Nowości ze świata Battlefield
				: 03 wrz 2015, 14:10
				autor: fr1maN666
				sp0q pisze:Będzie trochę trudniej robić dupszoty z magnuma. Ale po prawdzie zdarzało mi się walić fragi z połowy mapy więc zmiana jest pewnie usprawiedliwiona ; )
No mi też, ale to skilla trzeba :-)
 
			 
			
					
				Re: Nowości ze świata Battlefield
				: 07 wrz 2015, 22:52
				autor: fr1maN666
				Jak DICE to naprawi to im wszystkim zrobię laskę! Tyle razy co mnie kurwica przy tym strzelała, to nie zliczę. (tak btw. jakby ktoś był ciekaw, ten koleś [Ghost Gaming] zajebiście lata jetami, polecam jego gameplaye). 
 
[bbvideo=853,480]https://www.youtube.com/watch?v=XPtOzLTVbxA[/bbvideo]
			 
			
					
				Re: Nowości ze świata Battlefield
				: 07 wrz 2015, 23:13
				autor: wolcin
				fr1maN666 pisze:Jak DICE to naprawi to im wszystkim zrobię laskę! 
Trzymamy za słowo !
 
			 
			
					
				Re: Nowości ze świata Battlefield
				: 08 wrz 2015, 19:51
				autor: fr1maN666
				Fall patch będzie dużo szybciej niż myślałem. Parę fajnych nowości.
[bbvideo=640,360]https://www.youtube.com/watch?v=-fzeFYZJnzg&index=3&list=WL[/bbvideo]
			 
			
					
				Re: Nowości ze świata Battlefield
				: 08 wrz 2015, 20:09
				autor: Slo1kDz3mu
				Psycho się zapłacze...
			 
			
					
				Re: Nowości ze świata Battlefield
				: 08 wrz 2015, 20:20
				autor: fr1maN666
				Takie rozwiązanie z dymem jest wg. mnie fair. Zadziała w obie strony. Teraz, to sorry ale dym + FLIR jest "ołpi". Poza tym tak jest bliżej realiom.
			 
			
					
				Re: Nowości ze świata Battlefield
				: 08 wrz 2015, 20:29
				autor: Kuchorz
				W sumie to nie podoba mi się tylko to podświetlenie stref capowania, po co to komu potrzebne, może z automatu podświetlać przeciwnika przy fladze.
			 
			
					
				Re: Nowości ze świata Battlefield
				: 08 wrz 2015, 23:10
				autor: sp0q
				Ale to rozumiem, że będzie po prostu pierścień na mapie? Pół biedy, pewnie w zaledwie paru miejscach pokaże jakieś narożniki, które się łapią na strefę.
			 
			
					
				Re: Nowości ze świata Battlefield
				: 09 wrz 2015, 16:08
				autor: Kuchorz
				sp0q pisze:Ale to rozumiem, że będzie po prostu pierścień na mapie? Pół biedy, pewnie w zaledwie paru miejscach pokaże jakieś narożniki, które się łapią na strefę.
Do tej pory właśnie myślałem, że strefa kapowania to jakiś okrąg o promieni X a tutaj jak widać w filmiku niestety tak nie jest. Od 2 minuty masz na mapce zaznaczona nową strefę kapowania.
 
			 
			
					
				Re: Nowości ze świata Battlefield
				: 10 wrz 2015, 23:23
				autor: fr1maN666
				Jak wejdzie taki smokescreen dla MBT, to będzie ekstra! Genialnie polepszy dynamikę rushy. 
[bbvideo=640,360]https://www.youtube.com/watch?v=a-kOJDx65Hg[/bbvideo]
			 
			
					
				Re: Nowości ze świata Battlefield
				: 13 wrz 2015, 20:22
				autor: fr1maN666
				Below Radar wraca. Ale nie dla singerów i igieł. Te nadal będą działać. Jak dla mnie rozwiązanie fair. 
[bbvideo=640,360]https://www.youtube.com/watch?v=1RCZVI02PYk&list=WL&index=10[/bbvideo]
			 
			
					
				Re: Nowości ze świata Battlefield
				: 14 wrz 2015, 22:27
				autor: fr1maN666
				
			 
			
					
				Re: Nowości ze świata Battlefield
				: 20 wrz 2015, 8:45
				autor: sp0q
				Below radar i zmiany do Stigla wyjaśnione : )
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/ctUDhEbhItE[/bbvideo]
			 
			
					
				Re: Nowości ze świata Battlefield
				: 20 wrz 2015, 10:40
				autor: Slo1kDz3mu
				sp0q pisze:Below radar i zmiany do Stigla wyjaśnione : )
Tutaj znacznie lepiej i trochę więcej :)
[bbvideo=640,360]https://youtu.be/TXUkWoN5ymg[/bbvideo]
 
			 
			
					
				Re: Nowości ze świata Battlefield
				: 22 wrz 2015, 23:15
				autor: fr1maN666
				Obczajcie film z YT. Najbardziej mi to śmierdzi upośledzeniem na linii tank vs. helis,jets, oczywiście na niekorzyść czołgów. Za bardzo chcą wcisnąć realizm do BF'a, ale to nie przejdzie. btw. taki system celowania jest w ARMIE III. 
http://www.bfcentral.pl/cte-nowa-fizyka ... trowersji/ 
			 
			
					
				Re: Nowości ze świata Battlefield
				: 22 wrz 2015, 23:23
				autor: sp0q
				Wydaje mi się to o tyle bez sensu, że nie gramy w symulator WW2 i komputery pokładowe we współczesnym czołgach raczej ogarniają we własnym zakresie korekty wynikające z ruchu pojazdu. Realistyczne z punktu widzenia fizyki, ale nie widzę powodu by przerzucać to na kierowcę.
			 
			
					
				Re: Nowości ze świata Battlefield
				: 24 wrz 2015, 10:54
				autor: sp0q
				ZMIANY NA CTELista zmian do pojazdów i wyrzutni.
Dla Jarzombka: "AA Missiles should no longer fly through Transport or Scout helicopters"
 
			 
			
					
				Re: Nowości ze świata Battlefield
				: 30 wrz 2015, 9:08
				autor: sp0q
				Trochę więcej na temat aktualnych zmian na CTE:
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/JnZ-bgBmN8Y[/bbvideo]
			 
			
					
				Re: Nowości ze świata Battlefield
				: 01 paź 2015, 19:00
				autor: fr1maN666
				A jednak... W tym momencie w EU jest już prawie 50 serwerów. 
Najmniejszy ping jak dla mnie w III rzeszy : 
http://battlelog.battlefield.com/bf4/pl/servers/show/pc/985c1d6f-9e0e-4a13-8a59-61e7aa80cc38/OFFICIAL-HighTickrate-Beta-144Hz-Testing-4-by-g-portal-com/[bbvideo=640,360]https://www.youtube.com/watch?v=GoZqakBAoHM&index=11&list=WL[/bbvideo]
 
			 
			
					
				Re: Nowości ze świata Battlefield
				: 01 paź 2015, 19:32
				autor: fr1maN666
				Graficzny wykres jak kto gra. Jak dla mnie bomba! 
[bbvideo=640,360]https://www.youtube.com/watch?v=xe5FUIfOfvI&index=12&list=WL[/bbvideo]
PS. Po 30 minutach nie da się już edytować posta ?
			 
			
					
				Re: Nowości ze świata Battlefield
				: 02 paź 2015, 10:48
				autor: Your3vilTwin
				[bbvideo=560,315]https://youtu.be/uD8BmNBtgAM[/bbvideo]
Całkiem nieźle się ta mapa zapowiada. Teraz zakładam potrójny laser i +5 do predatora ;)