fr1maN666 pisze:Chociaż raz ktoś coś wrzucił, a nie ja cały czas...
Patrzaj 2 posty wyżej chłopie! :nerd:
Co do patcha, najzabawniejsze jak dla mnie:
"Wkrótce pakiety bojowe będzie można kupować z poziomu menu „Kup pakiety bojowe”"
Żołnierze w pozycji leżącej nie mogą już być odpychani przez sojuszników
Usunięto błąd mogący powodować wyrzucenie gracza w powietrze podczas czołgania się między dwoma budynkami
Usunięto niewidzialne, powodujące kolizje „przedłużenie” konia za jego zadem
WTF?!
Obrażenia zadawane strzykawką są teraz uzależnione od tego, jak długo gracz przytrzyma przycisk
Jak to kur**? To od czego to wcześniej zależało?
Przeładowywanie broni zostaje teraz przerwane w momencie rozpoczęcia wchodzenia po drabinie
Lipa :(
I te z ktorych sie najbardziej cieszę:
Usunięto problemy z obrazem w trybie celowania na komputerach podłączonych do kilku monitorów jednocześnie
Usunięto błąd mogący powodować niemożność przejścia do podsumowania rundy, jeśli gracz był martwy w momencie jej zakończenia
Wszystko jasne teraz.
Usunięto błąd, w wyniku którego niszczenie budynków nadmiernie obciążało procesor, skutkując dużymi spadkami płynności
Pasuje!
Usunięto błąd, w wyniku którego emblematy mogły nadawać niewłaściwy kolor całej postaci
Nie ma różowych helmetów gejusie!
Drużyny nie stają się już automatycznie prywatne, gdy do serwera dołącza grupa/impreza licząca mniej niż trzech graczy
Spoko.
Usunięto błąd, w wyniku którego po zaakceptowaniu zaproszenia na pełny serwer od znajomego gracz nie mógł opuścić poczekalni, a na ekranie wyświetlany był komunikat o rezerwowaniu miejsca
AMEN!
Imię pobliskiego gracza na ekranie wyboru drużyny ma teraz prawidłowy kolor pomarańczowy.
Fajny gadżet! Od razu widzisz, kto z Tobą biegnie.
Nieznacznie zmniejszono szybkostrzelność rosyjskiego 1895 w wersjach piechoty oraz snajperskiej i poprawiono czytelność momentu, w którym można oddać kolejny strzał z tej broni.
Spoko - nie dało się grać snajperską wersją.
Usunięto błąd, w wyniku którego po użyciu przybliżenia widoku obraz nie wracał do stanu wyjściowego podczas korzystania z działa ppanc. piechoty lub Tankgewehr.
Wkurzało, oj wkurzało.
Plot.
Zmniejszono uszkodzenia zadawane przez działa przeciwlotnicze samolotom i ich poszczególnym elementom.
Zmniejszono zasięg wozu przeciwlotniczego, aby zgrać go bardziej ze stacjonarną artylerią przeciwlotniczą i zapobiec „kampowaniu” bazy głównej.
Nie bedzie juz pompompomkowania.
Zwiększono skuteczność torped zrzucanych z bombowców przeciwko celom lądowym, aby mogły pełnić rolę ciężkich bomb nawet na mapach bez jednostek pływających.
Queee?!
Usunięto błąd, w wyniku którego gracze dołączający do znajomego bez drużyny lub znajdującego się w pełnej drużynie nie byli umieszczani w tej samej drużynie.
ALLELUJA!