Escape from Tarkov - nowości, patche itd.
Moderator: Sztab
Re: Escape from Tarkov - nowości, patche itd.
Call me GypsyMalaga. Prepare your anus for boarding.
snufkin90 pisze:spoq.... Ty jesteś jak japońskie pornole...
-
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1782
- Rejestracja: 31 gru 2015, 23:02
- Lokalizacja: w dupie a nie na 1 stronie google
Re: Escape from Tarkov - nowości, patche itd.
Streets of Tarkov teaser
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/8T1z25TkcJI[/bbvideo]
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/8T1z25TkcJI[/bbvideo]
Re: Escape from Tarkov - nowości, patche itd.
Będzie kutaszone xd
- PittVostok
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 161
- Rejestracja: 15 kwie 2015, 14:09
- Lokalizacja: Gliwice i okolice
Re: Escape from Tarkov - nowości, patche itd.
FPS'y R.I.P ... xD
Re: Escape from Tarkov - nowości, patche itd.
W patchu dodają dwa nowe questy u Prapora - w newsie nie było napisane jakie dokładnie.
Call me GypsyMalaga. Prepare your anus for boarding.
snufkin90 pisze:spoq.... Ty jesteś jak japońskie pornole...
- PittVostok
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 161
- Rejestracja: 15 kwie 2015, 14:09
- Lokalizacja: Gliwice i okolice
Re: Escape from Tarkov - nowości, patche itd.
https://imgur.com/0LB0LND
01.08.2020 in game. Ktoś popił i/lub przegrał zakład :P
01.08.2020 in game. Ktoś popił i/lub przegrał zakład :P
- TeGies
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 885
- Rejestracja: 31 mar 2015, 12:26
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Re: Escape from Tarkov - nowości, patche itd.
Pestily zebrał gruby hajs na cel charytatywny i przebrał się na stream, a Nikita wrzucił to do gry.
˙zsıʍoɯ ɯʎzɔ o 'ɐıɔǝɾod zsɐɯ ǝıu ıʞodop 'ǝʇsoɹd ʇsǝɾ oʞʇsʎzsʍ
Re: Escape from Tarkov - nowości, patche itd.
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/yRkq046jqDE[/bbvideo]
Call me GypsyMalaga. Prepare your anus for boarding.
snufkin90 pisze:spoq.... Ty jesteś jak japońskie pornole...
- TeGies
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 885
- Rejestracja: 31 mar 2015, 12:26
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Re: Escape from Tarkov - nowości, patche itd.
[bbvideo=560,315]http://www.youtube.com/watch?v=Wus5OmKnNUY[/bbvideo]
˙zsıʍoɯ ɯʎzɔ o 'ɐıɔǝɾod zsɐɯ ǝıu ıʞodop 'ǝʇsoɹd ʇsǝɾ oʞʇsʎzsʍ
Re: Escape from Tarkov - nowości, patche itd.
Jak pierwsze wrażenia z awarii broni? Widzę, że na reddicie jest już drama ;)
Call me GypsyMalaga. Prepare your anus for boarding.
snufkin90 pisze:spoq.... Ty jesteś jak japońskie pornole...
- snufkin90
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 701
- Rejestracja: 03 lis 2015, 16:43
- Lokalizacja: Łęczna
- Kontakt:
Re: Escape from Tarkov - nowości, patche itd.
sp0q pisze:Jak pierwsze wrażenia z awarii broni? Widzę, że na reddicie jest już drama ;)
gdzie ? poka sowe
Re: Escape from Tarkov - nowości, patche itd.
Call me GypsyMalaga. Prepare your anus for boarding.
snufkin90 pisze:spoq.... Ty jesteś jak japońskie pornole...
Re: Escape from Tarkov - nowości, patche itd.
O kurła, już mi się podoba ten karma system. Przed chwilą na Woods podczas walki z gościem, flankując, wypadłem przez krzaki na player scava celującego prosto we mnie - chwila zawahania, bo kiedyś w takiej sytuacji od razu by się waliło, ale bujam się na boki, gość buja się w odpowiedzi :) zaczaiłem się na mój cel (który zresztą udało mi się w końcu ubić), a kolega pokręcił się chwilę, ale zdecydował się nie czekać i pobiegł w swoją stronę. No mega, DayZ na całego.
Call me GypsyMalaga. Prepare your anus for boarding.
snufkin90 pisze:spoq.... Ty jesteś jak japońskie pornole...
- TeGies
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 885
- Rejestracja: 31 mar 2015, 12:26
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Re: Escape from Tarkov - nowości, patche itd.
No i dostaliśmy patcha który utrudni pomaganie kolegom w imię walki z RMT i cheaterami.
Trudno, czekamy na wprowadzenie klanów do EFT.
Trudno, czekamy na wprowadzenie klanów do EFT.
˙zsıʍoɯ ɯʎzɔ o 'ɐıɔǝɾod zsɐɯ ǝıu ıʞodop 'ǝʇsoɹd ʇsǝɾ oʞʇsʎzsʍ
- Kuchorz
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1791
- Rejestracja: 02 kwie 2015, 11:25
- Lokalizacja: TGS-Clan.pl
Re: Escape from Tarkov - nowości, patche itd.
W klanach też będą te same ograniczenia. Zawsze chodzi o kasę, a developerów boli, jak ktoś na lewo zarabia na ich grze, a tutaj kasa lała się strumieniami za karty do labów czy inny boosting. Najgorsze, że czituchy i tak znajdą sposób na zarobek, a uczciwym graczom będzie pod górkę.
Podróż jest jak gra... Zawsze towarzyszy jej korzyść albo strata, i to zwykle z nieoczekiwanej strony...
- Slo1kDz3mu
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1553
- Rejestracja: 02 kwie 2015, 11:27
- Lokalizacja: Wolverhampton
Re: Escape from Tarkov - nowości, patche itd.
Call me GypsyMalaga. Prepare your anus for boarding.
snufkin90 pisze:spoq.... Ty jesteś jak japońskie pornole...
Re: Escape from Tarkov - nowości, patche itd.
Call me GypsyMalaga. Prepare your anus for boarding.
snufkin90 pisze:spoq.... Ty jesteś jak japońskie pornole...
- Slo1kDz3mu
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1553
- Rejestracja: 02 kwie 2015, 11:27
- Lokalizacja: Wolverhampton
- Slo1kDz3mu
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1553
- Rejestracja: 02 kwie 2015, 11:27
- Lokalizacja: Wolverhampton
- Slo1kDz3mu
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1553
- Rejestracja: 02 kwie 2015, 11:27
- Lokalizacja: Wolverhampton
Re: Escape from Tarkov - nowości, patche itd.
Zgodnie z info ze strony altchar wipe można się spodziewać 28 grudnia. Ale i tak tro wszystko spekulacje.
- Slo1kDz3mu
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1553
- Rejestracja: 02 kwie 2015, 11:27
- Lokalizacja: Wolverhampton
Re: Escape from Tarkov - nowości, patche itd.
Patch noites z forum Tarkowa https://forum.escapefromtarkov.com/topi ... for-01300/
We present the Escape from Tarkov 0.13.0.0 patch notes. There will be a wipe with the patch.
New content:
Streets of Tarkov
Since the establishment of the special economic zone in Norvinsk region, the city of Tarkov has become the center of its development and a key location on the map, lavishly fueled by international investment. In a short time, the city grew into a large metropolis with all the respective infrastructure. One of the main investors was TerraGroup, officially a biotechnology R&D company with offices in 18 countries around the world. However, its list of interests extends much wider than claimed, and its appetite keeps growing. Most of the major enterprises in Tarkov and Norvinsk Region were in one way or another connected to this organization. The city is home to its main office, laboratories, workshops of industrial enterprises and a branch of the USEC private military company (hired by TerraGroup for security).
The city of Tarkov is located in northwest Russia and is part of the Norvinsk Region. It is located on the right bank of the Gulf of Finland, in the south of the Karelian Isthmus. The population of once an actively developing city was nearly one million people. In the mid-sixties of the 20th century, there were large instrumentation and electronic defense companies built before the city, which served as the basis for the development of ZATO (closed administrative-territorial formation). The ZATO status was lifted in 1994.
After a huge corruption scandal associated with TerraGroup, when it became clear that the situation would not settle down, the company's management gave an order to USEC operators to not allow even the government and law enforcement officials to access the facilities. PMC operatives fulfilled the task, while virtually the entire senior and middle management of TerraGroup left the city. After this, a mass evacuation of all company resources began. Chaos erupted in the city. To counter the USEC PMCs who were still defending the property of TerraGroup, a newly created PMC BEAR, officially unrelated to the government, but rumored to have a direct protectorate of the Russian authorities, was sent to the city.
Active fighting broke out between the two PMCs, using all kinds of weaponry. All this time, the population was actively evacuated by the city’s own resources, as well as with the help of the Russian Armed Forces and the UN peacekeeping contingent. In a short time, the chaos that was happening made the city remain frozen in the state in which its inhabitants had left it. The entire official contingent was withdrawn.Only the marginalized and criminal elements that wanted to make a profit and pillage the city decided to stay. Tarkov was cordoned off, and entering and leaving the city became impossible. A significant number of BEAR and USEC operatives have lost contact with their command, and now they have to find their own way out of Tarkov.
This update adds a part of the city of Tarkov, located at the intersection of Primorsky Avenue and Klimov Street. This part of the location contains an abandoned factory, Pinewood Hotel, news agency building, Concordia residential complex, car dealership, Terracot Business Center, cinema, Sparzha supermarket, and other objects of urban infrastructure. This is the first part of the work on the city and later the location will be expanded.
Repair kits and enhancements
Weapons, body armor, and plate carriers can now receive a standard or rare improvement when repaired via repair kits;
The ability to enhance items opens at level 10 of the corresponding skill. For weapons it is Weapon Maintenance, for armor it is Light Armor and Heavy Armor;
Rare enhancements can only be applied at the elite level of the corresponding skill;
The chance and strength of a normal standard enhancement depends on the level of the corresponding skill;
For body armor and plate carriers, the enhancement reduces the damage a character receives;
Weapons can have two kinds of enhancements at the same time. The first is a decrease in malfunction chance, and the second is an accuracy increase;
The enhancement is effective within a certain range of the item's technical condition (or armor points) and will be removed in case of another repair;
The enhancement and its value affect the value of the item - the selling price, insurance, Flea Market fee;
The Intelligence skill now affects the amount of repair points that will be spent on repairs;
Now the value of the removed max durability of an item when repairing via repair kits depends on the corresponding skill. For weapons it is Weapon Maintenance, for armor it is Light Armor and Heavy Armor. For other items with durability points it is Intelligence.
Skills
Added new skill - Light Armor
The skill progression reduces the penalty to mobility, wear of armor when repairing, and damage from melee weapons when struck in the armor.
Added new skill - Heavy Armor
The skill progression reduces the penalty to mobility, blunt damage to parts covered by the armor, and wear of armor when repairing.
Reworked the Charisma skill
This skill's progression affects the price of insurance, paid extracts, replacement of operational tasks, price of the Scav Box, and Therapist's healing services.
Weapons and equipment
Added GP-25 "Kostyor" 40mm underbarrel grenade launcher for all AK family automatic rifles with a compatible barrel mount;
Added M203 40mm underbarrel grenade launcher for all AR-15 rifle family with appropriate barrel length and compatible handguards;
Added SR-2M "Veresk" 9x21 submachine gun, with an SR-2MP upgrade kit, standard-issue KP-SR2 sight, 20- and 30-round magazines;
Added Steyr AUG A1 and A3 5.56x45 assault rifles, with modifications and magazines for 10, 30 and 42 rounds;
Added Glock 19X 9x19 with 19, 24 and 31-round magazines;
Added RSH-12 12.7x55 assault revolver;
Added new equipment.
Co-Op PvE expansion
Added new settings to the cooperative game mode
No energy and water drain
By checking "Disable water and energy consumption", the player will not lose energy and hydration over time, except from consuming items. With zero energy and hydration, there will be no exhaustion or dehydration negative effects.
Bot configuration
Option to adjust the amount (including full absence) and difficulty of bots from the solo offline mode is now available in co-op.
Spawn point selection options
Players now have three options for selecting a spawn point
All in one place - all players in a group will appear together in the center of the map
As online - all players in the group will spawn at the edges of the map, each at their own position
2 teams - players in the group will be divided into two teams (according to the order in which they enter the group) and spawned as different teams in two different parts of the map
Weather condition options
It is now possible to fine-tune the weather. Adjustment options include:
Clouds
Fog
Rain
Wind
Time configuration
Added the ability to set a specific time of day for the raid. When selecting the desired value, the time flow will be stopped and will always correspond to the selected hour. It is also possible to leave the time as in an online raid.
This is the first stage of improving the cooperative mode features. Later, the functionality will be refined, some of the planned improvements can already be seen in the interface, such as Time flow, Health configuration, Disabled overload, and others.
Hideout
Added two new upgrade levels for the shooting range. The new levels allow you to set up a variety of shooting targets, including moving targets, and use the training program to improve your shooting accuracy.
Added 5 new stimulants
Obdolbos 2
A syringe with a homemade drug, developed by Sanitar. A new version of the old classic. Looks like TerraGroup Labs' experiments did not end with the closure of TerraGroup Labs itself.
SJ12 TGLabs
Developed for the operatives of special units. Slows down some functions of the body and they temporarily start working with energy regeneration. The drug forces the release of vasopressin in the hypothalamus, which leads to a change in the work of the adrenal glands, lowers body temperature and increases perception. After the end of the action, there is usually a jump in temperature to 40-42 degrees as a compensation for the incorrect functioning of the body systems.
Perfotoran (Blue Blood)
A blood substitute with the function of oxygen transfer, used as a powerful antidote capable of relieving toxins, poisons, and radiation damage. It was developed by Soviet scientists in the 1980s. It is a submicron emulsion based on PFO compounds. Once in the blood, it temporarily speeds up the metabolism and regenerates tissues. Negatively affects health in case of overdose or rejection.
Trimadol
An opioid synthetic analgesic developed for special forces operatives. It has a central and spinal cord action (promotes opening of K+ and Ca2+ channels, causes hyperpolarization of membranes and inhibits conduction of pain impulses). In addition to the analgesic effect, it increases combat characteristics. Overdose leads to exhaustion of the body after the effects wear off.
PNB (Product 16)
A combat stimulant. Developed by TerraGroup Labs, labeled PNB. Allows a short-term activation of the inner muscles, bringing them into a state of hypertonicity, which in turn reduces the received damage. At the same time there is an active synthesis of proteins for accelerated tissue regeneration. Used for the expansion of the organism abilities at the key moment of the combat. Allowed for use by Special Forces. Has some side effects.
Voicelines:
Added new voices for Bosses:
Killa
Tagilla
Knight
Birdeye
Big Pipe
List of changes:
Rebalanced weapon mastering progression;
Rebalanced trading and prices, added new barter items;
Rebalanced conditions and rewards in the old quests, as well as added new ones;
Some quests in chains can now become available after a period of time after the completion of the previous one;
Various improvements and changes in the Hideout;
The spawn points of some quest items have been changed, the item will be in one of the random places located near each other;
Some recipes for crafting in the Hideout will become available as a reward for completing specific quests;
A new type of extraction is available on Streets of Tarkov, to activate it you will need to fire a green flare cartridge in the area before the exit, otherwise you will be shot by snipers when approaching the exit;
Added the ability to add a craft to your favorites, as well as a search by name in the craft list;
Added weapon malfunctions for bots;
Improved the behavior of Rogue Bosses.
Added complete up-to-date localization for Chinese, Czech, Italian, and Polish languages
Graphics and sound
FSR 2.1
Added support for FSR 2.1 - a picture scaling technology developed by AMD that upscales lower image resolution to higher resolutions in real time for display on higher quality monitors.
Optimized the draw distance of various types of glass
Optimized the rendering of decals
Optimized the rendering of trees at long distances
Reworked the sound mechanics
Steam Audio has been completely removed from the project and replaced with Oculus Audio. The sound positioning system changes will be noticeable regardless of the binaural sound setting, but we recommend enabling binaural audio for the best experience.
In the current implementation, the sound positioning system handles a much larger number of conditions to form the final sound in relation to the player's position.
The final adjustment of the positioning is available on Factory, Customs, Woods, Streets of Tarkov. Other locations will have the quality of sound positioning gradually improved in the upcoming updates.
List of fixes:
Fixed several memory leaks;
Fixed an issue where already looted containers were left open to other players;
Fixed a softlock issue that occurred when players picked up weapons from bots in some instances;
Fixed error 228 caused by healing outside the raid in some instances;
Fixed some places where bots could fall through the geometry on Customs;
Fixed the spawn of bots right next to players;
Fixed the reaction of bots to players loading into raids without any equipment;
Fixed the reaction of Raiders to players behind transparent objects or glass;
Fixed an issue with vehicle extractions during the heal animation;
Fixed a visual bug in the Flea Market when selecting items;
Fixed a visual bug with the visuals of water with SSR enabled;
Fixed incorrect head rotation while aiming;
Fixed graphical artifacts when changing antialiasing mode in raid;
Fixed some weapon mods glowing in the dark;
Fixed sight position on Saiga-12;
Fixed freezing when jumping over certain objects;
Fixed the ability to complete multiple quests with a single quest item;
Fixed bots' reactions to smoke grenades;
Fixed the wounded sound in the lobby;
Fixed a flashlight issue in optics after using a thermal sight;
Fixed camera position when shooting with KRISS Vector with a folded buttstock;
Added the sounds of attachments on T-5000M;
Fixed the effects of AKMP sights on 7.62 AK recoil;
Fixed the incorrect description for Leupold Mark 4 LR 6.5-20x50 30mm riflescope;
Fixed the sound of bushes on the loading screen when the spawn point is near a bush;
Fixed the delay when changing scope magnification on MP-18;
Fixed incorrect behavior of interface when selling disassembled items to traders, also added a notification about the parts blocking the ability to sell;
Fixed the scaling of the MP-133 shotgun's shell model during reloading;
Fixed the incorrect SIG MCX muzzle flash when installing a muzzle device in a raid;
Fixed the eating and drinking animations from 3rd person;
Fixed the change of FOV while aiming with a weapon with a folded buttstock;
Fixed bots not reacting to death of other bots (voicelines);
Fixed bots' behavior when they see a player who peeks out from behind an obstacle;
Many other technical fixes and improvements
- Slo1kDz3mu
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1553
- Rejestracja: 02 kwie 2015, 11:27
- Lokalizacja: Wolverhampton
- AntySnajper.pl
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 174
- Rejestracja: 17 sie 2015, 21:04
- Lokalizacja: Polska
Re: Escape from Tarkov - nowości, patche itd.
No to jutro zaczynamy od nowa
- Slo1kDz3mu
- Articles: 0
- Reactions:
- Posty: 1553
- Rejestracja: 02 kwie 2015, 11:27
- Lokalizacja: Wolverhampton
Re: Escape from Tarkov - nowości, patche itd.
Wipe 0.14 27/12/2023
Patch notes:
Nowa zawartość:
Strefa Zero
Do gry została dodana lokacja Ground Zero, zlokalizowana w centrum miasta Tarkov.
Lokalizacja charakteryzuje się dużą liczbą obiektów infrastruktury współczesnego miasta: banki, kawiarnie, restauracje, sklepy, apteki i tak dalej. Nad tym wszystkim górują drapacze chmur Tarkowa. W samym centrum lokacji znajduje się główny rosyjski oddział TerraGroup, w którym rozpoczął się pierwotny konflikt. Do najbardziej brutalnych starć pomiędzy agentami USEC PMC a OMON doszło na terenie obiektu.
Lokacja przeznaczona jest dla początkujących graczy od poziomu 1 do 20;
PMC wyższych poziomów (20+) nie będą mogły uzyskać dostępu do lokalizacji;
Scavowie będą mieli dostęp do tej lokalizacji na każdym poziomie gracza;
Do lokacji dodano nowe zadania początkowe;
Do lokalizacji dodano wskazówki wizualne dla nowych graczy;
Zadania „Debiut”, „Sprawdzanie” (zmieniono nazwę na „Sprawdzanie przeszłości”), „Niedobór”, „Dostawca”, „Rusznikarz – część 1” otrzymały zaktualizowane opisy tekstowe.
Nowy szef – Kollontay
Do Streets of Tarkov dodano nowego bossa Kollontay. To były funkcjonariusz MWD (Ministerstwa Spraw Wewnętrznych), w czasie służby w organach ścigania miał opinię człowieka podłego, którego zachowania czasami budzili strach wśród współpracowników. W swojej pracy często uciekał się do swojej ulubionej metody przesłuchania - gumowej pałki, a także innych nieustawowych nacisków na osobę, która mu nie odpowiadała. Dzięki swojej sile fizycznej i śmiałemu temperamentowi po wydarzeniach związanych ze skandalem TerraGroup założył gang i zaczął zajmować się tym, z czym sam miał ostatnio walczyć – grabieżami i bandytyzmem. Jednak jeszcze przed konfliktem często zapewniał ochronę lokalnym „biznesmenom”. Powszechnie znane są na przykład jego dobre stosunki z Kabanem.
Kollontay ma niewielką liczbę strażników, woli pozostać w jednej pozycji i okazjonalnie patroluje swoje terytorium. Jeśli uzna, że ma przewagę, może przejść na policyjną pałkę. Mieszka w okolicach Galerii Klimov i Akademii Tarkov Ministerstwa Spraw Wewnętrznych.
Nowi strażnicy Kabana
Do Bossa Kabana dołączają jego najbliżsi współpracownicy, Basmach i Gus. Od czasu aktywnego zaangażowania Kabana w biznes są jego wiernymi współpracownikami, rozwiązując dla niego wiele delikatnych spraw. Ich lojalna służba i żywiołowy charakter uczyniły ich jego najbardziej zaufanymi powiernikami. W wolnym czasie ci dwaj „dandysi” lubili przebierać się u Ragmana i organizować nielegalne wyścigi uliczne ulicami Tarkowa tuningowanymi samochodami od dealera Kabana.
Basmach i Gus zawsze trzymają się blisko Kabana i szarżują na bitwę dla niego. Wolą swoje unikalne ubrania od sprzętu bojowego, choć zdarzają się wyjątki. Basmach ma szczególne upodobanie do maczet, a Gus do łomów.
Przeróbka linii brzegowej
Wizualnie przerobiono większość krajobrazu, zachowując nienaruszone główne interesujące miejsca;
Dodano nowy obszar – małą farmę bydła, która jest domem dla przemytników i Scavów;
Zaktualizowano źródła światła;
Zoptymalizowano większość lokalizacji, całkowicie przeprojektowano system uboju;
Przerobiono granice lokacji: betonowe ogrodzenie zastąpiono polami minowymi i snajperami w większości obszarów. Lokacja jest również nieco rozszerzona w niektórych obszarach;
Przerobiono niektóre interesujące miejsca, w tym dodano nowe zadania i aktywności w kilku wcześniej pustych strefach;
Niektóre obszary zostały przerobione, aby poprawić rozgrywkę: dodano przeprawę przez rzekę, przerobiono prawie wszystkie wzniesienia i pozycje snajperów, a także obszary zainteresowań Scavów itp.;
Dodano ponad 30 nowych kontenerów i skrytek Jaegera;
Naprawiono ponad 1200 błędów wizualnych i drobnych.
Nowa broń, sprzęt, łupy
Dodano wiele nowych przedmiotów, modyfikacji broni, wyposażenia i personalizacji.
Nowa broń:
Kompaktowy karabin szturmowy KBP 9A-91 9x39;
karabin KBP VSK-94 9x39;
Karabin szturmowy SIG MCX SPEAR 6,8x51 (.277 FURY) ;
karabin maszynowy Degtyarev RPD 7,62x39;
Karabin maszynowy Degtyarev RPDN 7,62x39;
Zaktualizowano modele i animacje karabinka Simonov SKS 7,62x39.
Zmiany i nowe mechaniki:
Osiągnięcia
Do gry dodano system osiągnięć:
Gracze otrzymają osiągnięcia po ukończeniu różnych celów;
Zdobyte osiągnięcia nie zostaną utracone w przypadku chusteczek;
Zdobyte osiągnięcia możesz zobaczyć w zakładce „Osiągnięcia” na ekranie postaci.
sala sławy
Do gry dodano nową strefę Kryjówki, Hall of Fame.
Strefa służy jako miejsce, w którym można wyeksponować pamiątki:
Za wyświetlenie nieśmiertelników graczy przeciwnej frakcji zabitych przez Twoje PMC, otrzymujesz premię do poziomowania umiejętności bojowych;
Im wyższy poziom wyeliminowanego gracza, tym większy bonus do umiejętności.
Możesz dodawać elementy do ulubionych. Takie elementy będą wyświetlane w Twoim profilu.
Nowy hitbox i system zbroi
Hitboxy
Głowa podzielona jest na osobne, proste strefy trafienia, które pokrywają się ze strefami ochronnymi hełmów i masek;
Do obszaru głowy dodano trzy strefy trafienia: przednia szyja – gardło, tylna szyja – szyja i zderzacz twarzy;
Strefy uderzenia klatki piersiowej i brzucha są podzielone na przód, tył i boki;
Strefa uderzenia miednicy jest podzielona na przednią - pachwinę i tylną - pośladki. Trafienia w te strefy powodują uszkodzenie strefy żołądka;
Zmniejszono średnicę stref trafienia przedramienia;
Ekran śmierci pokazuje teraz bardziej szczegółowe informacje o obszarze, który został śmiertelnie ranny. Na przykład „Klatka, Górna część pleców”.
Zbroja
Do gry dodano 37 płyt balistycznych: 7 do części piersiowej, 6 do części tylnej, 20 płyt uniwersalnych (do części piersiowej i tylnej) oraz 4 do sekcji bocznych.
Płyty balistyczne mają swoje własne parametry charakterystyczne dla pancerza: wytrzymałość, materiał, absorpcję uszkodzeń pancerza, parametry rykoszetu, typ pancerza itp.;
Płyty balistyczne dzielą się na różne „formaty” w zależności od rozmiaru i formatu sekcji pancerza;
Płytek balistycznych nie można wkładać ani wyjmować podczas noszenia kamizelki kuloodpornej. Należy go najpierw usunąć;.
Wygląd płyty balistycznej zależy od jej trwałości;
Płyty balistyczne mogą pojawiać się w odpowiednich obszarach, a pojemniki w lokalizacjach;
Na płyty balistyczne wpływają umiejętności „Lekki pancerz” i „Ciężki pancerz”, w zależności od typu płyty balistycznej (lekka i ciężka).
Dodano oddzielne strefy płyt balistycznych na postaci, wizualnie pasujące do lokalizacji w kamizelce kuloodpornej:
Strefy rejestracji trafień płyt balistycznych tego samego formatu mają to samo położenie we wszystkich kamizelkach kuloodpornych i nośnikach płyt wyposażonych w szczeliny dla tego formatu płyt;
Wymiary stref płyt balistycznych są takie same jak średnie wymiary rzeczywistych płyt balistycznych tego formatu.
Do kamizelek kuloodpornych i nośników płyt dodano gniazda na płyty balistyczne i zintegrowane gniazda na pancerz:
W szczelinach płyt pancernych można zamontować wszystkie płyty balistyczne odpowiedniego formatu. W szczelinach niektórych płyt pancernych można umieścić płyty kilku formatów. Na przykład część piersiową ANA Taktycznego nośnika płyt M2 można wyposażyć w płyty w formacie SAPI i Granit;
Ochrona kamizelki kuloodpornej nie jest już jednolita. Teraz zależy to od tego, jakie obszary kamizelka kuloodporna wizualnie chroni. Na przykład żadna zbroja nie chroni obszaru pod pachami;
Trwałość kamizelki kuloodpornej została zamieniona na trwałość zainstalowanego pancerza;
Do dużej liczby kamizelek kuloodpornych dodano opancerzony kołnierz chroniący obszar trafienia szyi;
Koszt, waga i kary kamizelki kuloodpornej zostały dostosowane – część kosztów, wagi i kar została „przeniesiona” na płyty balistyczne.
Do dużej liczby hełmów dodano zintegrowane miejsca na pancerz:
Wytrzymałość hełmu została zamieniona na trwałość zintegrowanego pancerza.
Zintegrowany pancerz w kamizelkach kuloodpornych i hełmach:
Ochrona pancerzy i hełmów podzielona jest na osobne strefy, w zależności od tego, którą sekcję ta strefa chroni (czasami kilka stref). Są to gniazda ze zintegrowanym pancerzem;
Zintegrowane strefy pancerza mają swoją własną, oddzielną trwałość. Na przykład, możesz teraz zmniejszyć trwałość pancerza strefy klatki piersiowej przeciwnika i nie uszkodzić trwałości innych stref pancerza, jeśli strzelisz mu w klatkę piersiową;
W okienku inspekcyjnym możesz dokładnie zobaczyć, które obszary kamizelki lub kasku są chronione i jaki jest ich wskaźnik wytrzymałości;
Zintegrowanego pancerza nie można usunąć ani wymienić;
Każdy zintegrowany pancerz ma swoje własne ustawienia specyficzne dla pancerza: trwałość, materiał, absorpcję obrażeń pancerza, parametry rykoszetu, typ pancerza i inne;
Na zintegrowany pancerz wpływają umiejętności „Lekki pancerz” i „Ciężki pancerz”, w zależności od rodzaju pancerza (lekki i ciężki).
Balansowy
Parametr obrażeń różnych materiałów pancerza został dostosowany, aby odzwierciedlić nowe wartości wytrzymałości.
Remont
Podczas naprawy kamizelek kuloodpornych trwałość rozkłada się według następujących priorytetów: płyty balistyczne (klatka piersiowa, plecy, boki), a następnie pancerz zintegrowany (klatka piersiowa, kołnierz, plecy, miednica, boki, inne);
Płyty balistyczne można także naprawiać jako osobne przedmioty;
Podczas naprawy hełmów trwałość rozkłada się według następujących priorytetów: zintegrowany pancerz (twarz, góra, oczy, szczęki, tył głowy, uszy, inne);
Zintegrowany pancerz może zostać ulepszony po naprawie;
Zwiększono szansę na otrzymanie pospolitych i rzadkich ulepszeń pancerza podczas naprawy.
Interfejs
Możesz teraz zobaczyć trwałość różnych stref pancerza i płyt balistycznych, najeżdżając kursorem na cyfrę wytrzymałości kamizelki lub hełmu. Działa to również w przypadku ofert na Pchlim Targu;
W wywieszonych ofertach Pchlego Targu możesz zobaczyć krótką informację o obecności i ilości płyt balistycznych;
Sloty na płyty balistyczne i zintegrowany pancerz (jeśli kamizelka je posiada)zostały dodane do ekranów inspektora kamizelki i hełmu. Kolejność miejsc jest zawsze taka sama;
Klasa pancerza jest teraz wyświetlana z ikoną cyfry rzymskiej na ikonie płyty balistycznej i na liście klas pancerza.
Pchli targ i handel
Zakaz Pchlich Targów został usunięty z dużej liczby kamizelek kuloodpornych;
Na Pchlim Targu nie można sprzedawać płyt balistycznych o klasie ochronności 5 i 6;
Do ekwipunku różnych handlarzy dodano płyty balistyczne.
Skoki i interakcja z przeszkodami
Do gry dodano przeskakiwanie przez przeszkody;
Istnieją dwa rodzaje sklepień:
Wspinanie się na przeszkodę i pozostawanie na niej. Na przykład wspinanie się na skrzynię i strzelanie z niej do wroga;
Przeskok nad przeszkodą. Na przykład przeskoczenie małego płotu, żeby pójść na skróty.
Każdy z tych typów posiada inne animacje dla innego wzrostu, inne parametry wytrzymałości i zużycia wytrzymałości ramion oraz inną prędkość działania, w zależności od negatywnych skutków;
Podczas sprintu możesz przeskakiwać przeszkody bez celu wspinania się na nie (skakanie);
Jeśli skoki wykonywane są podczas chodzenia, głośność takich działań będzie zauważalnie niższa niż w przypadku skakania i sprintu;
Dla wygody pokonywania przeszkód w ustawieniach gry dodano opcję: „Przeskakiwanie przez średnie przeszkody”, gdzie możesz wybrać opcję „Auto” lub „Skrót klawiszowy”. Jeśli wybierzesz opcję „Auto”, Twoja postać będzie samodzielnie wspinać się po przeszkodach średniej i małej wysokości. Jeśli wybierzesz „Skrót klawiszowy”, będziesz musiał nacisnąć klawisz „Skok”, aby rozpocząć skok, ale w ten sposób możesz dokładniej kontrolować działania postaci;
Postać zatrzymuje się teraz, jeśli podczas chodzenia lub biegu uderzy w ścianę.
Przejście barkowe
Do gry dodano możliwość przenoszenia broni palnej z prawego na lewe ramię i z powrotem. Może to być przydatne, gdy chcesz strzelać z lewej strony, będąc za osłoną;
Przejście ramion jest możliwe podczas chodzenia, kucania, pochylania się i innych czynności;
Przejście barkiem nie jest możliwe podczas strzelania z pozycji leżącej oraz strzelania z góry i z boku;
Umieszczenie broni na lewym ramieniu wiąże się z karą - broń ma dodatkowe kołysanie podczas ruchu.
Kontroluje ustawienia
Ostrzeżenie: wszystkie ustawienia sterowania zostały zresetowane do ustawień domyślnych.
Dodano akcję „Przejście barków”, domyślny klawisz to „Mouse4”;
Dodano akcję „Przechowywanie”, domyślny klawisz to „Spacja”, typ naciśnięcia to „Ciągły”;
Akcja „Skok” została przypisana do klawisza „Spacja” z typem naciśnięcia „Zwolnij”. Wypróbuj te ustawienia sterowania w grze, zanim je zmienisz.
Wstępnie ustawione ładowanie amunicji
Możesz teraz zapisywać ustawienia (ustawienia wstępne) sekwencyjnego ładowania amunicji do magazynków, a także szybkiego ładowania magazynków za pomocą tych ustawień;
Gracze mogą nazwać każde ustawienie wstępne, wybrać odpowiednie ustawienie wstępne, przeglądać jego zawartość i porównać je z innymi ustawieniami ładowania;
Ustawienia wstępne ładowania magazynka są podzielone na trzy bloki:
„Top” – ile i jakie naboje będą na górze magazynka/pasa, czyli które naboje będą pierwsze;
„Pętla” – ile i jakie naboje będą wymieniane w magazynku/pasku;
"Dół" - Ile i jakie naboje będą na dole magazynka/pasa, czyli które naboje będą ostatnie.
Możesz utworzyć do 30 unikalnych ustawień ładowania magazynka, z limitem 5 ustawień na kaliber.
Nowa mechanika odrzutu
Mechanika odrzutu została ulepszona, aby uczynić ją bardziej realistyczną i wygodną dla graczy. Szczególny nacisk położono na poprawę wrażeń podczas strzelania półautomatycznego i krótkich serii;
Nowa mechanika odrzutu zawiera teraz szereg elastycznych ustawień, pozwalających na dostosowanie balansu w oparciu o dane analityczne i opinie graczy;
Wszystkie parametry odrzutu broni zostały ponownie zbalansowane.
Usługi latarnika
Po ukończeniu niektórych zadań Lightkeepera będziesz mógł odblokować dostęp do następujących usług:
Usługa „Święty Amulet” – Lightkeeper daje postaci przedmiot „Święty Amulet”. Kiedy postać nosi amulet - wszyscy kultyści we wszystkich lokacjach nie atakują cię, chyba że zostaną sprowokowani;
Usługa „Wsparcie Łotrów” — gdy gracz zakupi tę usługę, podczas tego nalotu Łotrzykowie nie zaatakują gracza, który zamówił tę usługę, niezależnie od jego frakcji. Ponadto Łotrzykowie zapewnią wsparcie ogniowe, atakując cele, na które zwrócił swoją uwagę gracz, który wykupił tę usługę;
Usługa „Zryachiy Support” – gdy gracz kupi tę usługę, podczas tego nalotu Zryachiy będzie go wspierał, strzelając do celów, które gracz atakuje.
Stojak na broń
Teraz możesz dodać wyświetlaną broń do ulubionych. Broń ta będzie wyświetlona w Twoim profilu.
Widoczne profile
Dodano możliwość przeglądania strony profilu innego gracza;
W profilu gracza możesz zobaczyć:
Sprzęt wyposażony przez gracza;
Krótkie statystyki;
Zdobyte rzadkie osiągnięcia;
Ulubiona broń wystawiona na stojaku na broń;
Ulubione przedmioty wyświetlane w Galerii sław.
Profile graczy można przeglądać na dowolnym ekranie gry (w tym na ekranie wyjścia z rajdu po śmierci za innego gracza).
sztuczna inteligencja
Dostosowano pokojowe i bojowe zachowanie AI podczas przemieszczania się z jednego obszaru do drugiego w obrębie jednej lokalizacji.
Równoważenie zmian w handlu
Zmieniono ceny u handlarzy i dostępność amunicji w następujących kalibrach:
12,7 x 55 mm;
.338 Lapua Magnum;
.366 ТКМ;
5,45 x 39 mm;
5,56 x 45 mm;
.300 Zaciemnienie;
9x39mm;
7,62 x 39 mm;
7,62 x 51 mm;
7,62x54 mm R;
9x18mm;
9x19mm;
.357 Magnum;
.45 AKP;
4,6 x 30 mm;
5,7 x 28 mm;
9x21mm;
12/70;
23x75mm;
7,62 x 25 mm TT
Zmieniono ceny u handlarzy i dostępność zbroi na wszystkich poziomach lojalnościowych;
Dostosowano różne oferty handlowe i wymianę dodatków do broni i innych przedmiotów.
Balansowanie zmian w misjach
Rozszerzone nagrody za misje: teraz będziesz częściej nagradzany odblokowaniem niedostępnych wcześniej ofert handlowych, barterów, amunicji i receptur wytwarzania zbroi;
Zmieniono kolejność zadań Narciarza pomiędzy „Przyjacielem z Zachodu – część 2” a „Przygotowaniem”:
Nowy rozkaz: „Przyjaciel z Zachodu – część 2” -> „Ustawienie” -> „Świadomy znaczy uzbrojony” -> „Komutowanie” -> „Bzdury” -> „Cichy kaliber”
Zmieniono cele zadań dla:
Punisher – część 2;
Punisher – część 4;
Strzelec Tarkov – część 4.
Balansowanie zmian w rzemiośle
Dostosowano rzemiosło pancerne: teraz, aby zrobić kamizelkę pancerną, musisz znaleźć zestaw tkanin i płytę balistyczną pasującą do kształtu;
Dostosowano rzemiosło amunicyjne. Skrócono czas produkcji i koszt taniej amunicji.
Balansowanie zmian w amunicji
Zmieniono i dostosowano parametry uszkodzeń i penetracji pancerza amunicji różnych kalibrów.
Równoważenie zmian w urządzeniach wylotowych
Zrównoważono urządzenia wylotowe: tłumiki, adaptery wylotowe, tłumiki płomienia i kompensatory.
BTR
Do Ulic Tarkowa dodano BTR-82A, który podróżuje między różnymi przystankami w mieście;
Kierowca BTR oferuje swoim pasażerom różne usługi:
"Taksówka:
Gracz może w pełni bezpiecznie podróżować do dowolnego dostępnego punktu w mieście.
Usługa „Przenieś elementy do skrytki”:
Gracz może wysyłać przedmioty do skrytki ze statusem „Znaleziono w rajdzie”;
Ta usługa jest dostępna tylko dla PMC.
Usługa „Osłanianie ognia”:
Gracz może zarządzić ogień osłonowy przy pomocy broni BTR, która zapewnia najbezpieczniejszy zrzut na miejsce postoju;
Usługa dostępna wyłącznie po wykupieniu usługi „Taxi”;
Usługa dostępna jest wyłącznie dla PMC.
Lista przystanków na ulicach Tarkowa:
Hotel Sosnowy;
Kino Rodina;
Zawalony dźwig;
Zespół Apartamentów Kardynał;
Tramwajowy;
Centrum miasta.
BTR jest neutralny dla wszystkich graczy, chyba że któryś z graczy zacznie go atakować jako pierwszy:
Jeśli ktoś wykupi usługę „Ogień osłonowy”, BTR stanie się wrogi. Po zakończeniu usługi BTR ponownie staje się neutralny dla wszystkich graczy.
Koszt usługi zależy od frakcji (BEAR, USEC, Scav), karmy Scav, poziomu umiejętności Charyzmy i dystansu, jaki przemierza.
Jakość
Zmieniono efekt wizualny środków przeciwbólowych;
Drzwi do rozszerzonej części Kryjówki są teraz zawsze otwarte po zakończeniu budowy;
Zmieniono system kamer w kryjówce z poręczowej na wolną kamerę:
Aby poruszać się w przestrzeni: WASD;
Aby obrócić kamerę: Przytrzymaj MMB + ruch myszą;
Aby powiększyć kamerę: Kółko przewijania.
Lista zmian:
Naprawiono kilka błędów wizualnych i artefaktów na ulicach Tarkov i Shoreline.
Naprawiono nieprawidłowe punkty odradzania losowych kontenerów we wszystkich lokalizacjach.
Naprawiono problem, który w niektórych przypadkach powodował brak rejestracji obrażeń od broni białej.
Naprawiono nieprawidłowe zachowanie Łotrzyków podczas ataku na budynki hangarów w Latarni Morskiej.
Naprawiono błąd powodujący, że zabite boty pozostawały w pozycji stojącej.
Naprawiono brak błysku lufy podczas patrzenia na strzelającego gracza.
Naprawiono zachowanie AI podczas interakcji z bronią stacjonarną.
Naprawiono nieprawidłowe wartości niektórych parametrów w statystykach postaci.
Naprawiono nieprawidłowe zachowanie kamery w Kryjówce podczas przewijania elementów interfejsu użytkownika.
Naprawiono kilka problemów ze zgodnością z dodatkami do broni.
Naprawiono możliwość słyszenia dźwięków z zewnątrz w bunkrze w Rezerwie.
Patch notes:
Nowa zawartość:
Strefa Zero
Do gry została dodana lokacja Ground Zero, zlokalizowana w centrum miasta Tarkov.
Lokalizacja charakteryzuje się dużą liczbą obiektów infrastruktury współczesnego miasta: banki, kawiarnie, restauracje, sklepy, apteki i tak dalej. Nad tym wszystkim górują drapacze chmur Tarkowa. W samym centrum lokacji znajduje się główny rosyjski oddział TerraGroup, w którym rozpoczął się pierwotny konflikt. Do najbardziej brutalnych starć pomiędzy agentami USEC PMC a OMON doszło na terenie obiektu.
Lokacja przeznaczona jest dla początkujących graczy od poziomu 1 do 20;
PMC wyższych poziomów (20+) nie będą mogły uzyskać dostępu do lokalizacji;
Scavowie będą mieli dostęp do tej lokalizacji na każdym poziomie gracza;
Do lokacji dodano nowe zadania początkowe;
Do lokalizacji dodano wskazówki wizualne dla nowych graczy;
Zadania „Debiut”, „Sprawdzanie” (zmieniono nazwę na „Sprawdzanie przeszłości”), „Niedobór”, „Dostawca”, „Rusznikarz – część 1” otrzymały zaktualizowane opisy tekstowe.
Nowy szef – Kollontay
Do Streets of Tarkov dodano nowego bossa Kollontay. To były funkcjonariusz MWD (Ministerstwa Spraw Wewnętrznych), w czasie służby w organach ścigania miał opinię człowieka podłego, którego zachowania czasami budzili strach wśród współpracowników. W swojej pracy często uciekał się do swojej ulubionej metody przesłuchania - gumowej pałki, a także innych nieustawowych nacisków na osobę, która mu nie odpowiadała. Dzięki swojej sile fizycznej i śmiałemu temperamentowi po wydarzeniach związanych ze skandalem TerraGroup założył gang i zaczął zajmować się tym, z czym sam miał ostatnio walczyć – grabieżami i bandytyzmem. Jednak jeszcze przed konfliktem często zapewniał ochronę lokalnym „biznesmenom”. Powszechnie znane są na przykład jego dobre stosunki z Kabanem.
Kollontay ma niewielką liczbę strażników, woli pozostać w jednej pozycji i okazjonalnie patroluje swoje terytorium. Jeśli uzna, że ma przewagę, może przejść na policyjną pałkę. Mieszka w okolicach Galerii Klimov i Akademii Tarkov Ministerstwa Spraw Wewnętrznych.
Nowi strażnicy Kabana
Do Bossa Kabana dołączają jego najbliżsi współpracownicy, Basmach i Gus. Od czasu aktywnego zaangażowania Kabana w biznes są jego wiernymi współpracownikami, rozwiązując dla niego wiele delikatnych spraw. Ich lojalna służba i żywiołowy charakter uczyniły ich jego najbardziej zaufanymi powiernikami. W wolnym czasie ci dwaj „dandysi” lubili przebierać się u Ragmana i organizować nielegalne wyścigi uliczne ulicami Tarkowa tuningowanymi samochodami od dealera Kabana.
Basmach i Gus zawsze trzymają się blisko Kabana i szarżują na bitwę dla niego. Wolą swoje unikalne ubrania od sprzętu bojowego, choć zdarzają się wyjątki. Basmach ma szczególne upodobanie do maczet, a Gus do łomów.
Przeróbka linii brzegowej
Wizualnie przerobiono większość krajobrazu, zachowując nienaruszone główne interesujące miejsca;
Dodano nowy obszar – małą farmę bydła, która jest domem dla przemytników i Scavów;
Zaktualizowano źródła światła;
Zoptymalizowano większość lokalizacji, całkowicie przeprojektowano system uboju;
Przerobiono granice lokacji: betonowe ogrodzenie zastąpiono polami minowymi i snajperami w większości obszarów. Lokacja jest również nieco rozszerzona w niektórych obszarach;
Przerobiono niektóre interesujące miejsca, w tym dodano nowe zadania i aktywności w kilku wcześniej pustych strefach;
Niektóre obszary zostały przerobione, aby poprawić rozgrywkę: dodano przeprawę przez rzekę, przerobiono prawie wszystkie wzniesienia i pozycje snajperów, a także obszary zainteresowań Scavów itp.;
Dodano ponad 30 nowych kontenerów i skrytek Jaegera;
Naprawiono ponad 1200 błędów wizualnych i drobnych.
Nowa broń, sprzęt, łupy
Dodano wiele nowych przedmiotów, modyfikacji broni, wyposażenia i personalizacji.
Nowa broń:
Kompaktowy karabin szturmowy KBP 9A-91 9x39;
karabin KBP VSK-94 9x39;
Karabin szturmowy SIG MCX SPEAR 6,8x51 (.277 FURY) ;
karabin maszynowy Degtyarev RPD 7,62x39;
Karabin maszynowy Degtyarev RPDN 7,62x39;
Zaktualizowano modele i animacje karabinka Simonov SKS 7,62x39.
Zmiany i nowe mechaniki:
Osiągnięcia
Do gry dodano system osiągnięć:
Gracze otrzymają osiągnięcia po ukończeniu różnych celów;
Zdobyte osiągnięcia nie zostaną utracone w przypadku chusteczek;
Zdobyte osiągnięcia możesz zobaczyć w zakładce „Osiągnięcia” na ekranie postaci.
sala sławy
Do gry dodano nową strefę Kryjówki, Hall of Fame.
Strefa służy jako miejsce, w którym można wyeksponować pamiątki:
Za wyświetlenie nieśmiertelników graczy przeciwnej frakcji zabitych przez Twoje PMC, otrzymujesz premię do poziomowania umiejętności bojowych;
Im wyższy poziom wyeliminowanego gracza, tym większy bonus do umiejętności.
Możesz dodawać elementy do ulubionych. Takie elementy będą wyświetlane w Twoim profilu.
Nowy hitbox i system zbroi
Hitboxy
Głowa podzielona jest na osobne, proste strefy trafienia, które pokrywają się ze strefami ochronnymi hełmów i masek;
Do obszaru głowy dodano trzy strefy trafienia: przednia szyja – gardło, tylna szyja – szyja i zderzacz twarzy;
Strefy uderzenia klatki piersiowej i brzucha są podzielone na przód, tył i boki;
Strefa uderzenia miednicy jest podzielona na przednią - pachwinę i tylną - pośladki. Trafienia w te strefy powodują uszkodzenie strefy żołądka;
Zmniejszono średnicę stref trafienia przedramienia;
Ekran śmierci pokazuje teraz bardziej szczegółowe informacje o obszarze, który został śmiertelnie ranny. Na przykład „Klatka, Górna część pleców”.
Zbroja
Do gry dodano 37 płyt balistycznych: 7 do części piersiowej, 6 do części tylnej, 20 płyt uniwersalnych (do części piersiowej i tylnej) oraz 4 do sekcji bocznych.
Płyty balistyczne mają swoje własne parametry charakterystyczne dla pancerza: wytrzymałość, materiał, absorpcję uszkodzeń pancerza, parametry rykoszetu, typ pancerza itp.;
Płyty balistyczne dzielą się na różne „formaty” w zależności od rozmiaru i formatu sekcji pancerza;
Płytek balistycznych nie można wkładać ani wyjmować podczas noszenia kamizelki kuloodpornej. Należy go najpierw usunąć;.
Wygląd płyty balistycznej zależy od jej trwałości;
Płyty balistyczne mogą pojawiać się w odpowiednich obszarach, a pojemniki w lokalizacjach;
Na płyty balistyczne wpływają umiejętności „Lekki pancerz” i „Ciężki pancerz”, w zależności od typu płyty balistycznej (lekka i ciężka).
Dodano oddzielne strefy płyt balistycznych na postaci, wizualnie pasujące do lokalizacji w kamizelce kuloodpornej:
Strefy rejestracji trafień płyt balistycznych tego samego formatu mają to samo położenie we wszystkich kamizelkach kuloodpornych i nośnikach płyt wyposażonych w szczeliny dla tego formatu płyt;
Wymiary stref płyt balistycznych są takie same jak średnie wymiary rzeczywistych płyt balistycznych tego formatu.
Do kamizelek kuloodpornych i nośników płyt dodano gniazda na płyty balistyczne i zintegrowane gniazda na pancerz:
W szczelinach płyt pancernych można zamontować wszystkie płyty balistyczne odpowiedniego formatu. W szczelinach niektórych płyt pancernych można umieścić płyty kilku formatów. Na przykład część piersiową ANA Taktycznego nośnika płyt M2 można wyposażyć w płyty w formacie SAPI i Granit;
Ochrona kamizelki kuloodpornej nie jest już jednolita. Teraz zależy to od tego, jakie obszary kamizelka kuloodporna wizualnie chroni. Na przykład żadna zbroja nie chroni obszaru pod pachami;
Trwałość kamizelki kuloodpornej została zamieniona na trwałość zainstalowanego pancerza;
Do dużej liczby kamizelek kuloodpornych dodano opancerzony kołnierz chroniący obszar trafienia szyi;
Koszt, waga i kary kamizelki kuloodpornej zostały dostosowane – część kosztów, wagi i kar została „przeniesiona” na płyty balistyczne.
Do dużej liczby hełmów dodano zintegrowane miejsca na pancerz:
Wytrzymałość hełmu została zamieniona na trwałość zintegrowanego pancerza.
Zintegrowany pancerz w kamizelkach kuloodpornych i hełmach:
Ochrona pancerzy i hełmów podzielona jest na osobne strefy, w zależności od tego, którą sekcję ta strefa chroni (czasami kilka stref). Są to gniazda ze zintegrowanym pancerzem;
Zintegrowane strefy pancerza mają swoją własną, oddzielną trwałość. Na przykład, możesz teraz zmniejszyć trwałość pancerza strefy klatki piersiowej przeciwnika i nie uszkodzić trwałości innych stref pancerza, jeśli strzelisz mu w klatkę piersiową;
W okienku inspekcyjnym możesz dokładnie zobaczyć, które obszary kamizelki lub kasku są chronione i jaki jest ich wskaźnik wytrzymałości;
Zintegrowanego pancerza nie można usunąć ani wymienić;
Każdy zintegrowany pancerz ma swoje własne ustawienia specyficzne dla pancerza: trwałość, materiał, absorpcję obrażeń pancerza, parametry rykoszetu, typ pancerza i inne;
Na zintegrowany pancerz wpływają umiejętności „Lekki pancerz” i „Ciężki pancerz”, w zależności od rodzaju pancerza (lekki i ciężki).
Balansowy
Parametr obrażeń różnych materiałów pancerza został dostosowany, aby odzwierciedlić nowe wartości wytrzymałości.
Remont
Podczas naprawy kamizelek kuloodpornych trwałość rozkłada się według następujących priorytetów: płyty balistyczne (klatka piersiowa, plecy, boki), a następnie pancerz zintegrowany (klatka piersiowa, kołnierz, plecy, miednica, boki, inne);
Płyty balistyczne można także naprawiać jako osobne przedmioty;
Podczas naprawy hełmów trwałość rozkłada się według następujących priorytetów: zintegrowany pancerz (twarz, góra, oczy, szczęki, tył głowy, uszy, inne);
Zintegrowany pancerz może zostać ulepszony po naprawie;
Zwiększono szansę na otrzymanie pospolitych i rzadkich ulepszeń pancerza podczas naprawy.
Interfejs
Możesz teraz zobaczyć trwałość różnych stref pancerza i płyt balistycznych, najeżdżając kursorem na cyfrę wytrzymałości kamizelki lub hełmu. Działa to również w przypadku ofert na Pchlim Targu;
W wywieszonych ofertach Pchlego Targu możesz zobaczyć krótką informację o obecności i ilości płyt balistycznych;
Sloty na płyty balistyczne i zintegrowany pancerz (jeśli kamizelka je posiada)zostały dodane do ekranów inspektora kamizelki i hełmu. Kolejność miejsc jest zawsze taka sama;
Klasa pancerza jest teraz wyświetlana z ikoną cyfry rzymskiej na ikonie płyty balistycznej i na liście klas pancerza.
Pchli targ i handel
Zakaz Pchlich Targów został usunięty z dużej liczby kamizelek kuloodpornych;
Na Pchlim Targu nie można sprzedawać płyt balistycznych o klasie ochronności 5 i 6;
Do ekwipunku różnych handlarzy dodano płyty balistyczne.
Skoki i interakcja z przeszkodami
Do gry dodano przeskakiwanie przez przeszkody;
Istnieją dwa rodzaje sklepień:
Wspinanie się na przeszkodę i pozostawanie na niej. Na przykład wspinanie się na skrzynię i strzelanie z niej do wroga;
Przeskok nad przeszkodą. Na przykład przeskoczenie małego płotu, żeby pójść na skróty.
Każdy z tych typów posiada inne animacje dla innego wzrostu, inne parametry wytrzymałości i zużycia wytrzymałości ramion oraz inną prędkość działania, w zależności od negatywnych skutków;
Podczas sprintu możesz przeskakiwać przeszkody bez celu wspinania się na nie (skakanie);
Jeśli skoki wykonywane są podczas chodzenia, głośność takich działań będzie zauważalnie niższa niż w przypadku skakania i sprintu;
Dla wygody pokonywania przeszkód w ustawieniach gry dodano opcję: „Przeskakiwanie przez średnie przeszkody”, gdzie możesz wybrać opcję „Auto” lub „Skrót klawiszowy”. Jeśli wybierzesz opcję „Auto”, Twoja postać będzie samodzielnie wspinać się po przeszkodach średniej i małej wysokości. Jeśli wybierzesz „Skrót klawiszowy”, będziesz musiał nacisnąć klawisz „Skok”, aby rozpocząć skok, ale w ten sposób możesz dokładniej kontrolować działania postaci;
Postać zatrzymuje się teraz, jeśli podczas chodzenia lub biegu uderzy w ścianę.
Przejście barkowe
Do gry dodano możliwość przenoszenia broni palnej z prawego na lewe ramię i z powrotem. Może to być przydatne, gdy chcesz strzelać z lewej strony, będąc za osłoną;
Przejście ramion jest możliwe podczas chodzenia, kucania, pochylania się i innych czynności;
Przejście barkiem nie jest możliwe podczas strzelania z pozycji leżącej oraz strzelania z góry i z boku;
Umieszczenie broni na lewym ramieniu wiąże się z karą - broń ma dodatkowe kołysanie podczas ruchu.
Kontroluje ustawienia
Ostrzeżenie: wszystkie ustawienia sterowania zostały zresetowane do ustawień domyślnych.
Dodano akcję „Przejście barków”, domyślny klawisz to „Mouse4”;
Dodano akcję „Przechowywanie”, domyślny klawisz to „Spacja”, typ naciśnięcia to „Ciągły”;
Akcja „Skok” została przypisana do klawisza „Spacja” z typem naciśnięcia „Zwolnij”. Wypróbuj te ustawienia sterowania w grze, zanim je zmienisz.
Wstępnie ustawione ładowanie amunicji
Możesz teraz zapisywać ustawienia (ustawienia wstępne) sekwencyjnego ładowania amunicji do magazynków, a także szybkiego ładowania magazynków za pomocą tych ustawień;
Gracze mogą nazwać każde ustawienie wstępne, wybrać odpowiednie ustawienie wstępne, przeglądać jego zawartość i porównać je z innymi ustawieniami ładowania;
Ustawienia wstępne ładowania magazynka są podzielone na trzy bloki:
„Top” – ile i jakie naboje będą na górze magazynka/pasa, czyli które naboje będą pierwsze;
„Pętla” – ile i jakie naboje będą wymieniane w magazynku/pasku;
"Dół" - Ile i jakie naboje będą na dole magazynka/pasa, czyli które naboje będą ostatnie.
Możesz utworzyć do 30 unikalnych ustawień ładowania magazynka, z limitem 5 ustawień na kaliber.
Nowa mechanika odrzutu
Mechanika odrzutu została ulepszona, aby uczynić ją bardziej realistyczną i wygodną dla graczy. Szczególny nacisk położono na poprawę wrażeń podczas strzelania półautomatycznego i krótkich serii;
Nowa mechanika odrzutu zawiera teraz szereg elastycznych ustawień, pozwalających na dostosowanie balansu w oparciu o dane analityczne i opinie graczy;
Wszystkie parametry odrzutu broni zostały ponownie zbalansowane.
Usługi latarnika
Po ukończeniu niektórych zadań Lightkeepera będziesz mógł odblokować dostęp do następujących usług:
Usługa „Święty Amulet” – Lightkeeper daje postaci przedmiot „Święty Amulet”. Kiedy postać nosi amulet - wszyscy kultyści we wszystkich lokacjach nie atakują cię, chyba że zostaną sprowokowani;
Usługa „Wsparcie Łotrów” — gdy gracz zakupi tę usługę, podczas tego nalotu Łotrzykowie nie zaatakują gracza, który zamówił tę usługę, niezależnie od jego frakcji. Ponadto Łotrzykowie zapewnią wsparcie ogniowe, atakując cele, na które zwrócił swoją uwagę gracz, który wykupił tę usługę;
Usługa „Zryachiy Support” – gdy gracz kupi tę usługę, podczas tego nalotu Zryachiy będzie go wspierał, strzelając do celów, które gracz atakuje.
Stojak na broń
Teraz możesz dodać wyświetlaną broń do ulubionych. Broń ta będzie wyświetlona w Twoim profilu.
Widoczne profile
Dodano możliwość przeglądania strony profilu innego gracza;
W profilu gracza możesz zobaczyć:
Sprzęt wyposażony przez gracza;
Krótkie statystyki;
Zdobyte rzadkie osiągnięcia;
Ulubiona broń wystawiona na stojaku na broń;
Ulubione przedmioty wyświetlane w Galerii sław.
Profile graczy można przeglądać na dowolnym ekranie gry (w tym na ekranie wyjścia z rajdu po śmierci za innego gracza).
sztuczna inteligencja
Dostosowano pokojowe i bojowe zachowanie AI podczas przemieszczania się z jednego obszaru do drugiego w obrębie jednej lokalizacji.
Równoważenie zmian w handlu
Zmieniono ceny u handlarzy i dostępność amunicji w następujących kalibrach:
12,7 x 55 mm;
.338 Lapua Magnum;
.366 ТКМ;
5,45 x 39 mm;
5,56 x 45 mm;
.300 Zaciemnienie;
9x39mm;
7,62 x 39 mm;
7,62 x 51 mm;
7,62x54 mm R;
9x18mm;
9x19mm;
.357 Magnum;
.45 AKP;
4,6 x 30 mm;
5,7 x 28 mm;
9x21mm;
12/70;
23x75mm;
7,62 x 25 mm TT
Zmieniono ceny u handlarzy i dostępność zbroi na wszystkich poziomach lojalnościowych;
Dostosowano różne oferty handlowe i wymianę dodatków do broni i innych przedmiotów.
Balansowanie zmian w misjach
Rozszerzone nagrody za misje: teraz będziesz częściej nagradzany odblokowaniem niedostępnych wcześniej ofert handlowych, barterów, amunicji i receptur wytwarzania zbroi;
Zmieniono kolejność zadań Narciarza pomiędzy „Przyjacielem z Zachodu – część 2” a „Przygotowaniem”:
Nowy rozkaz: „Przyjaciel z Zachodu – część 2” -> „Ustawienie” -> „Świadomy znaczy uzbrojony” -> „Komutowanie” -> „Bzdury” -> „Cichy kaliber”
Zmieniono cele zadań dla:
Punisher – część 2;
Punisher – część 4;
Strzelec Tarkov – część 4.
Balansowanie zmian w rzemiośle
Dostosowano rzemiosło pancerne: teraz, aby zrobić kamizelkę pancerną, musisz znaleźć zestaw tkanin i płytę balistyczną pasującą do kształtu;
Dostosowano rzemiosło amunicyjne. Skrócono czas produkcji i koszt taniej amunicji.
Balansowanie zmian w amunicji
Zmieniono i dostosowano parametry uszkodzeń i penetracji pancerza amunicji różnych kalibrów.
Równoważenie zmian w urządzeniach wylotowych
Zrównoważono urządzenia wylotowe: tłumiki, adaptery wylotowe, tłumiki płomienia i kompensatory.
BTR
Do Ulic Tarkowa dodano BTR-82A, który podróżuje między różnymi przystankami w mieście;
Kierowca BTR oferuje swoim pasażerom różne usługi:
"Taksówka:
Gracz może w pełni bezpiecznie podróżować do dowolnego dostępnego punktu w mieście.
Usługa „Przenieś elementy do skrytki”:
Gracz może wysyłać przedmioty do skrytki ze statusem „Znaleziono w rajdzie”;
Ta usługa jest dostępna tylko dla PMC.
Usługa „Osłanianie ognia”:
Gracz może zarządzić ogień osłonowy przy pomocy broni BTR, która zapewnia najbezpieczniejszy zrzut na miejsce postoju;
Usługa dostępna wyłącznie po wykupieniu usługi „Taxi”;
Usługa dostępna jest wyłącznie dla PMC.
Lista przystanków na ulicach Tarkowa:
Hotel Sosnowy;
Kino Rodina;
Zawalony dźwig;
Zespół Apartamentów Kardynał;
Tramwajowy;
Centrum miasta.
BTR jest neutralny dla wszystkich graczy, chyba że któryś z graczy zacznie go atakować jako pierwszy:
Jeśli ktoś wykupi usługę „Ogień osłonowy”, BTR stanie się wrogi. Po zakończeniu usługi BTR ponownie staje się neutralny dla wszystkich graczy.
Koszt usługi zależy od frakcji (BEAR, USEC, Scav), karmy Scav, poziomu umiejętności Charyzmy i dystansu, jaki przemierza.
Jakość
Zmieniono efekt wizualny środków przeciwbólowych;
Drzwi do rozszerzonej części Kryjówki są teraz zawsze otwarte po zakończeniu budowy;
Zmieniono system kamer w kryjówce z poręczowej na wolną kamerę:
Aby poruszać się w przestrzeni: WASD;
Aby obrócić kamerę: Przytrzymaj MMB + ruch myszą;
Aby powiększyć kamerę: Kółko przewijania.
Lista zmian:
Naprawiono kilka błędów wizualnych i artefaktów na ulicach Tarkov i Shoreline.
Naprawiono nieprawidłowe punkty odradzania losowych kontenerów we wszystkich lokalizacjach.
Naprawiono problem, który w niektórych przypadkach powodował brak rejestracji obrażeń od broni białej.
Naprawiono nieprawidłowe zachowanie Łotrzyków podczas ataku na budynki hangarów w Latarni Morskiej.
Naprawiono błąd powodujący, że zabite boty pozostawały w pozycji stojącej.
Naprawiono brak błysku lufy podczas patrzenia na strzelającego gracza.
Naprawiono zachowanie AI podczas interakcji z bronią stacjonarną.
Naprawiono nieprawidłowe wartości niektórych parametrów w statystykach postaci.
Naprawiono nieprawidłowe zachowanie kamery w Kryjówce podczas przewijania elementów interfejsu użytkownika.
Naprawiono kilka problemów ze zgodnością z dodatkami do broni.
Naprawiono możliwość słyszenia dźwięków z zewnątrz w bunkrze w Rezerwie.