Konwersacja z fejsbuczkiem
Mła
Witam,
jakiś czas temu oddałem do serwisu płytę główną Z170 pro gaming zapakowaną w oryginalne opakowanie oraz komplet akcesoriów. Niestety wróciła z serwisu w opakowaniu zastępczym. W dodatku bez żadnych akcesoriów. O ile o jakieś tam śrubki czy przewody SATA nie ma sensu kruszyć kopii to brak maskownicy i/o shield stanowi już spory mankament. Dowiedziałem się, że serwis utylizuje oryginalne opakowania i akcesoria, co patrząc z mojej perspektywy jest dość mało rozsądne. Ale mniejsza o to. Moje pytanie brzmi. Czy mają państwo informację, gdzie można nabyć taką właśnie maskownicę?
Pozdrawiam
Asus
Czy naprawa była dokonywana w autoryzowanym serwisie ASUS?
Mła
Z tego co wydedukowałem po naklejkach na kartonie, w którym wróciła płyta naprawa była wykonywana w Czechach
Płyta była zakupiona w sklepie morele.net i to przez ich sklep prowadzona była procedura reklamacyjna.
Asus
Prosimy w takim razie o skontaktowanie się ze sklepem w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Niestety nie prowadzimy sprzedaży detalicznej, więc nie będziemy w stanie pomóc w zakupie nowej maskownicy. Ale prosimy sprawdzić w sklepach z elektroniką, w tym np. w morele.net - być może będą posiadali pasujące do tego modelu.
Mła
Morele umyły od tego ręce co mnie zresztą nie dziwi skoro są tylko pośrednikiem w wysłaniu płyty do serwisu. Zadałem kilka pytań do polskich sklepów i na ten moment odzew jest zerowy. Znalazłem kilka takich maskownic na ebayu ale płacenie 40$ z przesyłką za kawałek blaszki również mija się z celem. Cóż, wygląda na to że Asus właśnie stracił klienta który zaopatrywał się u nich od prawie 20 lat. I to przez głupie podejście serwisu a nie jakość urządzeń.
Jeszcze raz pozdrawiam, dziękuję za informację i szybką odpowiedź.
No i chyba na tym konwersacja się zakończy...