MARCIN_ZAC pisze:A coraz czesciej wlasnie spotykam grupy graczy 2-4 graczy idacych ramie w ramie i wtedy jest wesolo przykuc i pomalutku wycofuje starajac sie nie wchodzic w akcje z taka grupa ....a macie juz obcykane kluczyki ktore do ktorych drzwi??
Niestety, choć z drugiej strony grupy przeważnie nie zachowują dystansu więc jeden dobry granat, szczególnie F-1, może ściąć komplet.
Klucze, które chcesz/warto zachować to:
- Checkpoint - stróżówka na końcu Customs, tam gdzie są dwa boty na balkonie i bramie. W środku dwa brązowe pudła, jedno z granatami i stojak na broń.
- Factory - to jest w tej chwili najważniejszy klucz. Otwiera dwa dodatkowe wyjścia na Fabryce, zamknięty pokój na górnym piętrze, a jakby tego mało dochodzi jeszcze skrót obok stacji benzynowej na Customs.
- Marked i 218 - o tych wiem, że mają dobre spawny w akademikach na Customs. W 218 są zdaje się dwie zielone skrzynie, a oba mają weapon spawny. Ale do akademików rzadko się zapuszczam.
- Yotoda - do pickupa w tartaku na Woods, ma szansę na strzelbę i amunicję.
- ZB-104 (czy coś takiego) - do bunkru na Woods. Gdzieś przy murze w południowej części mapy jest wejście pod ziemię i część jest zamknięta, nigdy nie pamiętam gdzie dokładnie jest to miejsce.
- Customs Key - wydaje mi się, że ten jest od stróżówki na parkingu obok przystanku autobusowego na Customs (mniej więcej środek mapy) - jest tam weapon spawn pod stołem.
Całej reszty nie pamiętam. W akademcach jest cała masa zamkniętych pomieszczeń, ale w większości są puste lub zawierają śmieci.