Strona 11 z 17

Re: Rainbow Six: Siege - Dyskusja ogólna

: 24 sie 2017, 16:31
autor: fr1maN666
[bbvideo=640,360]https://www.youtube.com/watch?v=7cj1BEBXQs4[/bbvideo]

Re: Rainbow Six: Siege - Dyskusja ogólna

: 24 sie 2017, 20:05
autor: fr1maN666
Pełne omówienie nowych operatorów.

[bbvideo=640,360]https://www.youtube.com/watch?v=OatJXpXT-c8&t=2s&list=WL&index=6[/bbvideo]

Re: Rainbow Six: Siege - Dyskusja ogólna

: 26 sie 2017, 18:43
autor: fr1maN666
Na końcu śmiech identyczny jak Jarzomba :-D

[bbvideo=640,360]https://www.youtube.com/watch?v=SBR6-GDtIfE&index=12&list=WL[/bbvideo]

Re: Rainbow Six: Siege - Dyskusja ogólna

: 28 sie 2017, 12:38
autor: fr1maN666
:-D

Obrazek

Re: Rainbow Six: Siege - Dyskusja ogólna

: 29 sie 2017, 21:14
autor: fr1maN666
[bbvideo=640,360]https://www.youtube.com/watch?v=k3Tu39i2hYY&t=273s[/bbvideo]

Re: Rainbow Six: Siege - Dyskusja ogólna

: 30 sie 2017, 3:31
autor: versedii
Chyba kanadyjke polskiego pochodzenia zatrudnili.

W dupie strasznie dziwnie brzmi. Ale ang. wersja imho całkiem dobrze zrobiona.

[bbvideo=560,315]https://youtu.be/46Ts962GR98[/bbvideo]

Re: Rainbow Six: Siege - Dyskusja ogólna

: 30 sie 2017, 12:52
autor: PL-Kovalsky
Drze tę pizdę.. ;P Sifor gotowy granat gówno granat gówno i tak do rana :P

Re: Rainbow Six: Siege - Dyskusja ogólna

: 30 sie 2017, 12:57
autor: fr1maN666
Oooo Jezu ale słabe krzyki... Dobrze że mam głosy po ENG... I chwała Ubi za to że da się to zmienić bez problemu.

Re: Rainbow Six: Siege - Dyskusja ogólna

: 30 sie 2017, 14:18
autor: fr1maN666
Caveira chyba nie lubi Eli :-D

Obrazek

Re: Rainbow Six: Siege - Dyskusja ogólna

: 31 sie 2017, 9:27
autor: fr1maN666
[bbvideo=640,360]https://www.youtube.com/watch?v=rvaV9UIEodY&index=10&list=WL[/bbvideo]

[bbvideo=640,360]https://www.youtube.com/watch?v=_67zfoflmLI&index=11&list=WL[/bbvideo]

[bbvideo=640,360]https://www.youtube.com/watch?v=yZEgp9iiDuM&index=12&list=WL[/bbvideo]

Re: Rainbow Six: Siege - Dyskusja ogólna

: 31 sie 2017, 11:05
autor: versedii
Na TTS Very High = Ultra na Live, więc nie dziwcie sie jak macie spadki ludzie grajacy na najwyzszych.


Nie wiem czy zauważyliście w nagraniach głosowych zwroty Siostro, Życie rodzinne Cię zwalnia.

Wygląda na to, że drugi Polski OP to będzie jej siostra :) W nagraniach wspomina też imię Zoe, które jest prawdziwym polskim imieniem od greckiego "życie".

Re: Rainbow Six: Siege - Dyskusja ogólna

: 31 sie 2017, 18:03
autor: Figimli
nie mam spadkow na tts nadal na maxa wszystko bez soczewki

Re: Rainbow Six: Siege - Dyskusja ogólna

: 31 sie 2017, 20:05
autor: versedii
Drugi Hotfix przez ubi w jednym tygodniu. Co sie dzieje?!

https://www.reddit.com/r/Rainbow6TTS/co ... filter_to/

Ostrosc przy nowym AA mozna kontrolowac w konfigu.

Re: Rainbow Six: Siege - Dyskusja ogólna

: 01 wrz 2017, 22:21
autor: versedii
Theme Park jednak bedzie w rotacji rankedowej. Wow Ubi posluchalo spolecznosci.

https://rainbow6.ubisoft.com/siege/en-u ... n-season-3

https://www.reddit.com/r/Rainbow6/comme ... aylist_in/

Re: Rainbow Six: Siege - Dyskusja ogólna

: 02 wrz 2017, 15:47
autor: versedii
Zmiany w matchmakingu Casuala:

In Season 3, we will be adjusting the way that Casual matchmaking pairs players. For the last four months, the Casual playlist has been based off of your Ranked Matchmaking Rating (MMR), as noted by this communication. In order to address this issue and provide better quality matchmaking, we will be introducing an independent Casual MMR. The Casual MMR will be based off of your performance in Casual play and is no longer tied to your Ranked MMR.

Beyond the separation of Ranked and Casual MMR, we are implementing a system for new players that provides them with a base line MMR that is more on par with where a beginner should be. A lower starting point for beginners means that they will be able to increase their MMR in a pool of players with a comparable skill level. This lower MMR rating will be erased over time as they win more matches, eventually placing them where they truly belong based on their skill level.

This change to Casual Matchmaking will be going live with Season 3 – Operation Blood Orchid, available on all platforms starting September 5th!

-------------

[bbvideo=560,315]https://youtu.be/izuYVuM0Tho[/bbvideo]


-------

Ankieta dla graczy TTSA:
https://ubisoft.ca1.qualtrics.com/jfe/f ... qUKkpwYDB3

Re: Rainbow Six: Siege - Dyskusja ogólna

: 02 wrz 2017, 19:35
autor: Kuchorz
Figimli pisze:nie mam spadkow na tts nadal na maxa wszystko bez soczewki


Też żadnych spadków, aż byłem zaskoczony, że tak świetnie chodzi.


Tą ankietę to każdy kto grał na TTS dostaje indywidualnie na pocztę(sprawdzić katalog spam).

Re: Rainbow Six: Siege - Dyskusja ogólna

: 04 wrz 2017, 13:34
autor: versedii
Zmieniajo recoila.

[bbvideo=560,315]https://www.reddit.com/r/Rainbow6/comments/6xvbq8/a_patch_that_removes_random_recoil_is_coming_in/[/bbvideo]

Re: Rainbow Six: Siege - Dyskusja ogólna

: 05 wrz 2017, 12:44
autor: PL-Kovalsky
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/ZkO_PIAffuo[/bbvideo]

Re: Rainbow Six: Siege - Dyskusja ogólna

: 05 wrz 2017, 15:51
autor: Kuchorz
PL-Kovalsky pisze:[bbvideo=560,315]https://youtu.be/ZkO_PIAffuo[/bbvideo]


Ktoś to już wrzucał gdzieś na forum. Faktycznie ładnie się zachowali.

Re: Rainbow Six: Siege - Dyskusja ogólna

: 06 wrz 2017, 10:40
autor: versedii
Dla tych co nie wierzą, że nawet Nvidia odradza takiego połaczenia AA


https://www.geforce.com/whats-new/guide ... i-aliasing

In testing, performance increases by almost 37% at 1920x1080, and VRAM use is reduced by up to 209MB, enabling lower-end systems to play with faster framerates and other options enabled, giving a better overall experience than they could otherwise receive.
However, because of its alternating frame technology, whereby it combines reduced-resolution images from multiple frames to reconstruct a final image, Temporal Filtering should not be used with the game's Post-Process Temporal Anti-Aliasing (T-AA), which uses similar techniques to prevent temporal aliasing. If you use the two together transparencies can be rendered incorrectly, and the quality of other game elements can be further degraded.

Re: Rainbow Six: Siege - Dyskusja ogólna

: 06 wrz 2017, 23:25
autor: versedii
Nowa tabela damagu poszczegolnych broni:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... =913555413

Re: Rainbow Six: Siege - Dyskusja ogólna

: 07 wrz 2017, 8:26
autor: Queldren
versedii pisze:Nowa tabela damagu poszczegolnych broni:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... =913555413



Wystarczylo wpisac Hibane i Echo reszta bez znaczenia co tam ten 1 i -2 xD

Re: Rainbow Six: Siege - Dyskusja ogólna

: 07 wrz 2017, 21:37
autor: L3m1N9
http://www.ppe.pl/news/53326/rainbow-si ... torow.html
Rozwaliła mnie wstawka o doświadczonym zespole oraz o nazywaniu tego czegoś serwerami.

Re: Rainbow Six: Siege - Dyskusja ogólna

: 08 wrz 2017, 10:29
autor: versedii
L3m1N9 pisze:http://www.ppe.pl/news/53326/rainbow-six-siege-moze-byc-rozwijany-przez-kolejne-8-lat-ubisoft-celuje-w-100-operatorow.html
Rozwaliła mnie wstawka o doświadczonym zespole oraz o nazywaniu tego czegoś serwerami.


"Rozwaliła mnie wstawka o doświadczonym zespole"
A co nie są? Już tak nie lejcie kwasu na ubi jak problem z połączniem nie jest ich winą.
Lemuś, frustracje z serwerami wylej na Azure'a Twiterze czy Facebuniu co? Przynajmniej zrobisz coś pożytecznego.

To coś to A1 w infrastrukturze Azure. Wcześniej płacili prawie nic za godzine serwera, tera sporo więcej.


Nie rozumiem Waszego podejścia. Jesteśmy ruchani w dupę przez ich dostawcę serwerów a wkurzasz się na Ubi?

Re: Rainbow Six: Siege - Dyskusja ogólna

: 08 wrz 2017, 10:43
autor: fr1maN666
A coś sie kurwa zrobił taki obrońca ucieśnionych ? Dostajesz hajs od Ubi za to ?

Nie interesuje skąd Ubi ma serwery. Tak naprawdę mogą je mieć nawet w dupie. Hajs za grę poszedł do Ubi nie do M$ czy innego gówna. Więc chuj mnie obchodzi gdzie mają serwery, to jest ich zasrany obowiązek żeby te serwery działały jak należy.